Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?

Vierailija
17.09.2024 |

Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010702782.html

Kommentit (1617)

Vierailija
241/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan enää, että Saanan ja Alin yhteistyö ei sujunut hyvin?

https://www.is.fi/tanssiitahtienkanssa/art-2000005095016.html

Tanssiparin hermot koetuksella Ali Jahangirin kanssa Tanssii tähtien kanssa -kulisseissa: On ollut vähän keskittymisongelmia...

- On ollut vähän keskittymisongelmia harjoituksissa. Tämähän meni hyvin, Jahangirin tanssipari Saana Akiola hymyili tuomaripisteiden selvittyä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005057354.html

- Olen ottanut pari, Jahangiri kertoi tilaisuutta juontaneille Vappu Pimiälle ja Tuija Pehkoselle.

- Tiedän, olen nähnyt sua täällä aamusta asti, Pimiä vastasi.

Jahangiri innostui myös esittelemään paljasta vatsaansa tilaisuudessa.

- Onks parempaa showta kuin Alin maha? Pitäkää tunkkinne, s*****a, Jahangiri huikkasi yleisölle.

Sosiaalisessa mediassa on ihmetelty, että oliko Jahangiri oikeasti humalassa Tanssii tähtien kanssa -tiedotustilaisuudessa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005057792.html

Moni epäili levottomasti esiintyneen koomikon olleen paikalla humalassa, mutta hän kiisti asian.

Jahangiri jatkoi samaa hämmentävää käytöstä Ilta-Sanomien videohaastattelussa.

Mihin joudutte panostamaan harjoituksissa?

- Varmaan siihen, että päästään edes harjoittelun tasolle. Alilta tulee tuota juttua tulee niin paljon, Akiola sanoo.

Vierailija
242/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS on saanut äskettäin kommentit Shawnilta ja Jarelta.

Keskiviikkona Ilta-Sanomat sai yhteyden ex-koripalloilija Shawn Huffiin sekä JVG:n Jare Brandiin. He ovat kumpikin olleet Akiolan tanssipareja TTK:ssa.

Shawn Huffia IS:n yhteydenotto nauratti.

En tunnista itseäni, hän kertoi.

Saana kertoi minulle viime tuotantokaudella näistä tapahtumista. Keskustelimme näistä. Se en ole minä.

Shawn Huffin mielestä häirintä on valitettavan yleistä, oli ala mikä tahansa.

Se on naisille yleisempää kuin haluaisimme uskoa, hän sanoo.

Jare Brad kommunikoi PR-henkilönsä Saara Everin kautta sähköpostitse.

Oltiin Saanan kanssa yhteydessä aiheesta viime viikolla. Hyvä, että tällaisesta puhutaan, ja toivottavasti tällainen toiminta pystytään tuotannoissa jatkossa ehkäisemään paremmin, Everi välitti Brandin viestin.

IS ei ole keskiviikkoiltapäivään mennessä tavoittanut Akiolan muita TTK-pareja, näyttelijä Kristo Salmista tai Benjamin Peltosta kommentoimaan tapausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Ali, on perheellinen ja kunniallinen mies.

Vierailija
244/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
245/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Ali, on perheellinen ja kunniallinen mies.

Minäkään en usko, että kyseessä olisi Ali. Näin hän kommentoi IS:lle

K-kauppias, koomikko Ali Jahangiri kertoo kuunnelleensa Saana Akiolan podcastin heti tuoreeltaan. Hän oli Saana Akiolan tanssipari keväällä 2017.

Saana lähetti minulle viestin ja sanoi, että hän on puhunut podcastissa, Ali Jahnagiri kertoo.

Hän kertoi myös viestissään, että se en ole minä, josta hän puhuu. Hän sanoi, että mun käytös on ollut ammattimainen ja hyvä, ja hän pahoitteli, että jos tästä tule jotain harmia meille kaikille.

Ali Jahangiri toivoo Saana Akiolalle kaikkea hyvää. Hän uskoo, että tämä aika tulee olemaan kaikille osallisille rankkaa.

On tosi tärkeää, että Saana puhuu, jos hän on kokenut tällaista, ja tuen häntä siinä. On tosi hyvä, että tuotantoyhtiö on puuttunut.

Häirintä ei ole missään tapauksessa ollut hyväksyttävää käytöstä. Olen kuunnellut sen podcastin. Kenenkään ei pitäisi joutua käymään sellaista läpi.

Vierailija
246/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiparin hermot koetuksella Ali Jahangirin kanssa Tanssii tähtien kanssa -kulisseissa: On ollut vähän keskittymisongelmia...

- On ollut vähän keskittymisongelmia harjoituksissa. Tämähän meni hyvin, Jahangirin tanssipari Saana Akiola hymyili tuomaripisteiden selvittyä.

- Olen ottanut pari, Jahangiri kertoi tilaisuutta juontaneille Vappu Pimiälle ja Tuija Pehkoselle.

- Onks parempaa showta kuin Alin maha? Pitäkää tunkkinne, s*****a, Jahangiri huikkasi yleisölle.

Sosiaalisessa mediassa on ihmetelty, että oliko Jahangiri oikeasti humalassa Tanssii tähtien kan

Okei, en tiennytkään tälläisestä. Mutta en seuraa tätä ohjelmaa enkä siihen liittyvää uutisointia oikeastaan ollenkaan. Tämä Akiolan juttu on yksi harvoista, minkä olen lukenut. IS:ssa Ali sanoo, että Saana viestitti mm. "mun käytös on ollut ammattimainen ja hyvä" Mikä taas ei peilaa oikein noihin juttuihin. 

Voisi kuitenkin olettaa, että tanssipari on ollut joku aikaisemmilta kausilta, eikä ihan viimeisimmiltä, missä Saana on ollut sillä häirintä tosiaan kesti vuosia. Ja jos vielä oletetaan, että Saanan mies, kelle tämä vainooja on soitellut on ollut hänen avioimies kenen kanssa erosi 2018 niin silloin ajankohta TTK-kaudelle olisi ennen 2018.

Vierailija
247/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillähän ollut vuosittain parinvaihtoviikko. Olisiko kyseessä joku näistä?! On siis viikon harjoitellut tanssia Saanan kanssa ja bäng! On alkanut kuvittelemaan liikoja, muuttunut ahdistavaksi. Vaikea kuvitella, että kuukausia yhdessä Saana tanssisi tällaisen ahdistelijan kanssa, vieläpä intiimin lähellä. Minulla on aavistus, koska toinenkin tanssijatar teki jossain vaiheessa koreografioita, missä tanssivat kaukana toisistaan. Myös tuomarit tuolloin olivat kummallisen kylmiä tuomaroidessaan. Ikävää kuitenkin, että varjo on nyt heitetty näiden, oikeastaan kaikkien ohjelmassa olleiden miesosallistujien niskaan. Tuskin Saana tarkoittaa naisparia? Anteeksi jos olen väärässä, tuli vain mieleen se yksi vuosi. 

Vierailija
248/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis IS on saanut kieltävät kommentit kaikilta muilta Saanan ttk-tanssipareilta paitsi Benkulta ja Kristo Salmiselta.

Vierailija
249/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillähän ollut vuosittain parinvaihtoviikko. Olisiko kyseessä joku näistä?! On siis viikon harjoitellut tanssia Saanan kanssa ja bäng! On alkanut kuvittelemaan liikoja, muuttunut ahdistavaksi. Vaikea kuvitella, että kuukausia yhdessä Saana tanssisi tällaisen ahdistelijan kanssa, vieläpä intiimin lähellä. Minulla on aavistus, koska toinenkin tanssijatar teki jossain vaiheessa koreografioita, missä tanssivat kaukana toisistaan. Myös tuomarit tuolloin olivat kummallisen kylmiä tuomaroidessaan. Ikävää kuitenkin, että varjo on nyt heitetty näiden, oikeastaan kaikkien ohjelmassa olleiden miesosallistujien niskaan. Tuskin Saana tarkoittaa naisparia? Anteeksi jos olen väärässä, tuli vain mieleen se yksi vuosi. 

Mitä vuotta tarkoitat?

Vierailija
250/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt kyseessä henkilö, joka soitellut! Eräs osallistuja, jota nyt epäillään, tuskin soittaa kellekkään, tekstaa korkeintaan. Tämä henkilö on pois epäillyistä, vai kuinka? 

Vierailija
251/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000010705539.html

Jos tuotantokin tiesi ja tuki,miksei tehty heti jotain!?

Nimi julki jo heti alkuun.

Vierailija
252/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis IS on saanut kieltävät kommentit kaikilta muilta Saanan ttk-tanssipareilta paitsi Benkulta ja Kristo Salmiselta.

Ei ole heistä kyse. Ikävä ajojahti. Vanha mies rakastui ja meni sekasin. Ikävä Saanalle mut ei toivoisi silti että alkaa miehen lynkkaus.

Vierailija
253/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisessa mediassa on ihmetelty, että oliko Jahangiri oikeasti humalassa Tanssii tähtien kan

Jahangiri on kyllä harvinaisen vastenmielinen mies, mutta ei se silti hänestä ahdistelijaa välttämättä tee.

Vierailija
254/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanan tarinointiinhan sisältyy peräti kaksi erillistä haneen-ihastumis-tapausta TTK-aikoinaan. Kai hänellä joku tarve on korostaa omaa viehätysvoimaansa y.m. kun eihän hän kasvoiltaan millään lailla kauneimmasta päästä ole.

Ihan oikeasti nyt.  Tällainen on just ihan törkeää suhtautumista ja uhrin syyllistämistä. Jota myös poliisi harrastaa. Eli tyyliin "mitäs pukeuduit niin" tai "mitäs olit tyrkyllä" jne. Ei ole ihme, etteivät monet naiset uskalla tehdä ilmoitusta edes vakavammista häirintätapauksista. Asiasta pitää nimenomaa puhua ääneen, että tulevaisuudessa naiset eivät joudu näistä hiljaa kärsimään ja että sun tyyliset kommentit jää tunkkaiseen menneisyyteen.

Vierailija
255/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasila kielsi mutta hänen vastauksensa oli etäisyyttä ottava ja luotaantyöntävä. Ei vastannut mitenkään itseään puolustaen, tai Saanalle pahoitellen, kuin nyt moni muu. Kuvakin oli valittu siten, että Rasila on puristanut Saanan ihan lähelleen ja kiertänyt kätensä vähän liian lähelle rintaa ja takapuolta. Saanan ilme on jotenkin surullinen ja ahdistunut, kuin muissa kuvissa. Harmi, olen pitänyt Rasilasta. Ikävää, että nyt kaikki roikkuu löyhässä hirressä. Kristo Salminen ei ole vielä edes vastannut. Benkku se ei ainakaan ole.😂 Eikä Huff. Huff voisi varmasti tehdä itse syytteen.😙

Vierailija
256/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on Aikion intressit avata keskustelua aiheesta vasta nyt? Onko hänellä tylsää kun täytyy nostattaa keskustelu vasta aikojen päästä? Jos asia on käsitelty tuotannon kanssa ja hän tuli kuulluksi, mikä mölyä nyt tavallaan turhasta ja menneestä. Aikooko pelastaa kaikki maailman ihmiset lääppiseltä ja ehdotuksilta joita varmasti tulee niin kauan kuin maailma pyörii. Jotkut sanoo napakasti stop ja lähentelyt loppuu siihen. Jotkut nauttivat huomiosta ja vasta jälkeenpäin se alkaakin tuntua pahalta ja sitten tullaan julkisuuteen aiheen kanssa. Toiset taas ei välitä siitä paskaakaan.

Vierailija
257/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole heistä kyse. Ikävä ajojahti. Vanha mies rakastui ja meni sekasin. Ikävä Saanalle mut ei toivoisi silti että alkaa miehen lynkkaus.

Rakastuminen on ok mutta toisen ahdistelu ei. Toinen sanoo EI niin se on sitten siinä. Ikävää puolustelua.

Vierailija
258/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasila kielsi mutta hänen vastauksensa oli etäisyyttä ottava ja luotaantyöntävä. Ei vastannut mitenkään itseään puolustaen, tai Saanalle pahoitellen, kuin nyt moni muu. Kuvakin oli valittu siten, että Rasila on puristanut Saanan ihan lähelleen ja kiertänyt kätensä vähän liian lähelle rintaa ja takapuolta. Saanan ilme on jotenkin surullinen ja ahdistunut, kuin muissa kuvissa. Harmi, olen pitänyt Rasilasta. Ikävää, että nyt kaikki roikkuu löyhässä hirressä. Kristo Salminen ei ole vielä edes vastannut. Benkku se ei ainakaan ole.😂 Eikä Huff. Huff voisi varmasti tehdä itse syytteen.

mäkin näin ton kuvan, todella ikävän näköistä!

Vierailija
259/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tykätyin lause. "Se en ollut minä".

Vierailija
260/1617 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Saanan tanssit tanssittu TTK:ssa. En hyväksy seksuaalista häirintää, mutta en myöskään tällaista vihjailua missä sitten syyttömätkin joutuvat kärsimään. Olisi kertonut asiasta niin, että on joutunut työssään kohtaamaan, mutta tosiaan vähän laveammin. 

Sehän lopetti jo, siksi uskalsi puhua. Lopetti just osittain näiden juttujen takia.

Älkää nyt hyvät ihmiset taas syytelkö uhria joka uskaltaa puhua vaikeasta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän