Mitä yksin vapaa-aikana?
Mitä te yksineläjät teette vapaa-aikana iltaisin, viikonloppuisin ja lomalla, kun budjetti ei mahdollista matkustamista ja lomailua?
Kommentit (12)
Avaan Pinterestin ja tekeminen ei koskaan lopu, vain aika loppuu.
Seikkailen metsissä kesät talvet kaiken vapaa-ajan.
Panen tinder miesten kanssa ja ryyppäilen.
Vierailija kirjoitti:
Panen tinder miesten kanssa ja ryyppäilen.
Ethän sä sit sitä yksin tee?
Ulkoilen, luen, piirrän ja kokkailen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilen, luen, piirrän ja kokkailen.
Mitä sä piirrät?
Vierailija kirjoitti:
Tilaan kirjastoon uusimmat ja mielenkiintoisimmat kirjat, haen ja luen ne. Käyn museoissa ja näyttelyissä. Harrastan minulle tuntemattomien kaupunginosien tutkimista julkisilla liikkuen ja tarjoan itselleni lounaan siellä. Perusulkoilua harrastan tietysti myös lähiseudullani. Nautin siitä, että olen ilman kompromisseja vapaa itse päättämään, miten vapaa-aikani vietän.
Kuukauden loma edessä. En tiedä, miten saan sen ajan kulumaan. Lukemisesta ja kaupunginosiin tutustumisesta ehkä viikoksi riittää tekemistä. Raha ei ikävä kyllä riitä lounaan tarjoamiseen. Perusulkoilua toki voi harrastaa lähiseudulla, mutta ei siitä samojen seutujen kävelystäkäön päivä toisensa perään jaksa innostua. Olipa sitten metsässä, kävelytiellä tai kaupungissa.
Tutustun omiin ajatuksiini ja arvoihini. Tutkailen mitä oikeasti haluan, ja alan edistää sitä.
Jos sä et viihdy itsesi kanssa niin miks joku muu viihtyis?
Tilaan kirjastoon uusimmat ja mielenkiintoisimmat kirjat, haen ja luen ne. Käyn museoissa ja näyttelyissä. Harrastan minulle tuntemattomien kaupunginosien tutkimista julkisilla liikkuen ja tarjoan itselleni lounaan siellä. Perusulkoilua harrastan tietysti myös lähiseudullani. Nautin siitä, että olen ilman kompromisseja vapaa itse päättämään, miten vapaa-aikani vietän.