Oletko eron jälkeen ollut varma, ettet enää löydä ketään ja sitten löysitkin? Kerro tarinasi.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut siitä varma enkä ole löytänyt. Mutta sitähän tässä ei kysytty, joten poistun toiseen ketjuun.
Kuinka kauan?
aloittaja
Viisikymppisenä erosin ja toivoin löytäväni vielä kumppanin. Keskityin kuitenkin enemmän itseni löytämiseen pitkän liiton jälkeen, mikä itse olen keski-ikäisenä. Löysin ensin terapian ja itseni hyväksymisen kautta sisäisen hyvän olon - ja sen jälkeen nopeasti löytyi nykyinen mieheni.
Tulen toimeen yksinkin. Olen tutustunut kivaan mieheen, mutta itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisenä erosin ja toivoin löytäväni vielä kumppanin. Keskityin kuitenkin enemmän itseni löytämiseen pitkän liiton jälkeen, mikä itse olen keski-ikäisenä. Löysin ensin terapian ja itseni hyväksymisen kautta sisäisen hyvän olon - ja sen jälkeen nopeasti löytyi nykyinen mieheni.
Sanot että toivoit löytäväsi kumppanin, pelottiko missään vaiheessa ajatus päästää joku lähelle vai olitko heti sinut sen asian kanssa?
aloittaja
No en kyllä yrittänyt löytää, mutta vanhasta ystävästä tulikin uusi kumppani. En yhtään ollut ajatellut aiemmin häntä sillä tavalla. Hän oli eron aikana olkapäänä, 2v myöhemmin suhde syveni.
Olen ollut siitä varma enkä ole löytänyt. Mutta sitähän tässä ei kysytty, joten poistun toiseen ketjuun.