Mistä lainaa häitä varten ilman luottotietoja?
Olemme kysyneet monesta paikasta. Pankista ja vippifirmoilta yms. mutta mikään ei anna lainaa. Miten olette rahoittanut häät jossei ole luottotietoja???
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti: Paljonko tarvitsette?
Noin 45000 euroa.
Miksei häihin saisi ottaa lainaa? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Toiset ottaa lainaa unelmien lomaan, toiset keittiöön, jotkut autoon yms.
Mikä siinä on että aina häälaina on se paha juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paljonko tarvitsette?Noin 45000 euroa.
No vähintään toinen teistä istuu pankin päällä.
Maistraatissa naimisiin meno ei juurikaan maksa. Vai haluatko välttämättä sen todella kalliin päivän prinsessana tässäkin suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei velaksi naimisiin! Velkaa jää sitten vielä, kun aviioliitto on jo päättynyt. Sukulaisilta voitte pyytää apua, häälahjat rahana. Pienet kivat kesähäät vaikka ulkona, ei maksa paljoa. Puku kirpparilta, kakku ja itsetehtyjä leivonnaisa. Sukulaiset voi auttaa. Ei isot kalliit häät takaa tunnelmaa.
Luottotiedottomien häissä on tunnelmaa varmasti omasta takaa. Saahan ne kohta lapsilisiä.
Menikö luottotiedot siinä, kun tuli ero ja edellinen häälaina jäi maksamatta?
Järjestätte kotona elintasonne mukaisen pitopöydän ja kutsutte "tärkeimmät" juhlavieraat. Avioparin vaatetuksen voi vuokrata ja säästää etukäteen kulut. Sulhanen ja Morsian järjestää sellaisen hään, kuin pystyvät. Arvokasta minusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei häihin saisi ottaa lainaa? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Toiset ottaa lainaa unelmien lomaan, toiset keittiöön, jotkut autoon yms.
Mikä siinä on että aina häälaina on se paha juttu?
Alapeukkuja kyllä satelee mutta ei mitään vastauksia kuitenkaan
Me mentiin maistraatissa ja sukulaisille oli kahvittelu, johon leipomukset ja ruuat oli minun, mieheni sekä sisarusten tekemiä. Löysin kauniin mekon käytettynä ja mies vuokrasi frakin. Juhlat olivat oikein ihanat, eivätkä kustantaneet paljon. Saimme jonkin verran rahaa ja käytimme säästöjä häämatkaan sitten myöhemmin.
No ensinnäkin aikuiset ihmiset voivat juuri taloudellisista syistä siirtää naimisiinmenoa, tai edes hääjuhlia. Jos ette voi, ette ole aikuisia.
Voi jumankauta. Kaikkimullehetijanyt.
Kun tunnet olisi epäonnistuneeksi, lue tätä palstaa ja olosi helpottaa. Kiitos tästä!
Me otettiin lainaa 10 000€ ja järjestettiin unelmiemme häät. En nähnyt tässä mitään ihmeellistä.
Jokainen tehkööt niinkuin itse haluaa!
Ainakin kutsuun voisitte laittaa, lahjat rahana ja tilinumeron. Ei saa kaikenmaailman tavaroita joita ette tarvitse, kivempi ostaa sitten itse mitä tarvitsee tai käyttää arkeenne avioparina.
Vierailija kirjoitti:
Me otettiin lainaa 10 000€ ja järjestettiin unelmiemme häät. En nähnyt tässä mitään ihmeellistä.
Jokainen tehkööt niinkuin itse haluaa!
Paitsi luottotiedottomat :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paljonko tarvitsette?
Noin 45000 euroa.
Ei häät noin paljon maksa, edullisemminkin pystyy järjestämään. Vaikka kesämökillä jos on.
Ei naimisiinmeno maksa mitään. Ainakaan meillä.