Naiset, missä iässä teillä alkoi kasvamaan poskiin sellaista valkoista, nukkamaista karvoitusta?
Kommentit (18)
Mulla kanssa ollut aina. Olen niitä käyny sokeroimassakin, muttei se hillitse kuin hetkeksi.
N. 25-vuotiaana sitä alkoi yhtäkkiä puskea. Ei syömishäiriötä, olin ylipainoinen. Kilpirauhasen vajaatoiminta, ei muita sairauksia.
Mulla on ollut "persikkanukkaa" naamassa lapsesta asti. Ei ole mihinkään muuttunut nyt keski-iässä.
Aina ollut. Mä ajelen sen ihan partaterällä pois 2 kertaa viikossa.
Tuo alkoi kolmekymppisenä. Olin ja olen yhä lihava. Diagnooseina on itselläni vain autismikirjo ja muuta psykiatrisen puolen diagnoosia, vaikka toki fyysistäkin vaivaa löytyy. Taitaa olla hormonienkin kanssa ongelmaa.
Parikymppisenä huomasin sen, en tiedä onko ollut aiemmin. Tuollaista nukkaa on muuallakin kehossa. Vain kasvoista ajelen sen, jotta meikki asettuu paremmin.
Samaan aikaan kun kaulaan tuli vaakajuonteet. Eli vauvana jo.
Siitä vaan parran ajoon ettei tarvi joulupukin näköisenä hengailla pitkin, itse teen niin ja ehdottomasti kannattaa :)
Synnyin nukkaposkisena, joten vastaan että 0v 0kk 0pv 0min 10s
Aina. Kun kesällä ruskettuu se näkyy paremmin. Kuten käsikarvatkin. Leikkaa välillä tukan itseltäni. Samalla ajan ne pois.
Nyt juuri, kun täytin 45v. Mites sinulla?