Miksi jotkut vihaavat omaa kansaa?
Koko ajan on haukkumisviestejä. Milloin vasemmistoa, milloin naisia, milloin eri uskonnon edustajia, milloin vammasia, milloin työttömiä, sekä milloin nyt muuten vain erilaisia kohtaan.
Järkyttävintä on, että ne tulee samalta vähemmistöryhmältä, joka elää vihasta.
Eikö olisi aika muuttaa lakia, että tuollainen pilkka tehtäisiin laittomaksi? Mielellään ennakkotapauksen kanssa, jossa vihakirjoittaja laitettaisiin linnaan istumaan ehdotonta tuomiota.
Siellä voisi nettihaukkuja olla nöyrää poikaa.
Kommentit (55)
Katsoin dokumentin, missä kuvailtiin tulevaisuuden ihmisiä, koska vääjäämättä evoluutio tulee muuttamaan ihmisiä. Ihmiset olivat pitempiä, suurempi silmäisempiä, pienileukaisempia, rauhaa rakastavia mutta samalla tylsempiä.
Niin sitä vain ihmettelen, että miten kaiken pahan voi tehdä oppositiossa - siis ei vallassa -olevat puolueet, kun niillä ei siis nyt ole sitä valtaa tehdä?
En vihaa oman maani kansalaisia. En vain koe, että minulla ja maani kansalla olisi kauheasti muuta yhteistä kuin maantieteellinen sijainti ja sama äidinkieli. Sigmojen ongelmia. Its not you, its me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meihin pyrkii nyt vaikuttamaan ainakin Venäjä, USA ja Kiina. Todennäköisesti myös islamistit.
Suomeen? Ja miksi? Mitä luulet ihmisten ajattelevan maasta jonka olemassaolosta ei tiedetä mitään. Joku satunnainen saattaa tietää mistä maasta muumimukit ovat tai mistä on kimi räikkönen? Luuleeko joku oikeasti että Suomi on niin merkityksellinen maa että täällä kannattaa vaikuttaa mihinkään. Joku sanoi jossain että jos kansa on sivistynyt niin siihen on vaikea vaikuttaa ulkopuolelta. Eli tarkoittanee sitä että mitä tyhmempiä olemme sitä helpompi meihin on vaikuttaa. Kyllä tämä pahoinvointi on ihan sisäsiittoista ja kumpuaa omasta kansasta ja sen pahoinvoinnista.
Tuota. Lue nyt vaikka siitä mitä tarkoittaa hiilineutraalisuus vuoteen 2035 mennessä.
Niin mitä siitä? Eu:n päätöksiä joita pitäisi noudattaa. Suomi on itse ollut päättämässä. Jos ei saavuteta niin maksetaan kompensaatiota. Oliko niissä jotain epäselvyyksiä? EI ole mitään tekemistä ulkopuolisen vaikuttamisen osalta muutoin kuin Eu:n jäsenyyden kautta. Suomi itse haki, neuvotteli, hyväksyi ehdot ja liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meihin pyrkii nyt vaikuttamaan ainakin Venäjä, USA ja Kiina. Todennäköisesti myös islamistit.
Suomeen? Ja miksi? Mitä luulet ihmisten ajattelevan maasta jonka olemassaolosta ei tiedetä mitään. Joku satunnainen saattaa tietää mistä maasta muumimukit ovat tai mistä on kimi räikkönen? Luuleeko joku oikeasti että Suomi on niin merkityksellinen maa että täällä kannattaa vaikuttaa mihinkään. Joku sanoi jossain että jos kansa on sivistynyt niin siihen on vaikea vaikuttaa ulkopuolelta. Eli tarkoittanee sitä että mitä tyhmempiä olemme sitä helpompi meihin on vaikuttaa. Kyllä tämä pahoinvointi on ihan sisäsiittoista ja kumpuaa omasta kansasta ja sen pahoinvoinnista.
Tuota. Lue nyt vaikka siitä mitä tarkoittaa hiilineutraalisuus vuoteen 2035 mennessä.
Kuulostat putlerilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan tavattoman sietämätöntä, että vieläkään ei saada vääriä mielipiteitä esittäviä kunnolla sanavanstuuseen.
Tiedätkös, sinun kaltaisesti totalitaristit ovat yhteiskunnan pahin syöpä.
Haukkuminen ja kunnianloukkaus eivät edelleenkään ole mielipiteitä, vaikka te niin väitätte.
Kunnianloukkaus ja haukkuminen on mielipiteisiin pohjautuvasti määriteltäviä käsitteitä. Eli ovat mielipiteitä, tosin vaan todennäköisesti eri tavalla mitä tarkoitit
Järkyttävää, kerrassaan järkyttävää tämä eripuran lietsominen aikana, jolloin ihmisten tulisi puhaltaa yhteen hiileen ehkäpä enemmän kuin koskaan aiemmin Suomen historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan tavattoman sietämätöntä, että vieläkään ei saada vääriä mielipiteitä esittäviä kunnolla sanavanstuuseen.
Haukkuminen ja kunnianloukkaus eivät edelleenkään ole mielipiteitä, vaikka te niin väitätte.
Kunnianloukkaus ja haukkuminen on mielipiteisiin pohjautuvasti määriteltäviä käsitteitä. Eli ovat mielipiteitä, tosin vaan todennäköisesti eri tavalla mitä tarkoitit
Seksuaalinen solvaus miehelle eli "incel" on täysin sallittu ja mediaseksikäs termi.
Seksuaalinen solvaus naiselle eli "húóŕá" on armoton kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaikki ihmisiä. Tälläinen oma kansa ajattelu ei johda kuin pahaan.
Suomessa olemme suomalaisia. Piste. Olemme suomalaisia. Mikä tarve sinulla vääntää meitä muunmaalaisiksi? Saamme olla ylpeitä suomalaisuudesta, isiemme taistelusta itsenäisen Suomen puolesta, kiitos heille!
Ymmärsit väärin ja todistit pointtini. En ole väittänyt ettemme ole suomalaisia. Juuri tuollainen kaltaistesi isänmaan ylpeys aiheuttaa sotia ja kärsimystä. Olemme kaikki ihmisiä ja samanarvoisia.
Olen 60 v. Korkeakoulutettu, asiantuntija, matalapalkka-alalla. Työpaikalla irtisanomisia ja palkanalennusta vähintään tiedossa. Etuuksia on viety jo. Vielä pitäisi muutama vuosi jatkaa, mutta työnantaja antaa vai yhä ikävämpiä työtehtäviä ja vihjailee ja savustaa eläkkeelle tai irtisanoutumaan. Siinä kiitos vuosikymmenien työpanoksesta.
Oman kämppäni yhtiövastike nousee nousemistaan, ja as.yhtiöiden konkursseja on jo nähty. Ruoka on kallistunut. En käy enää kampaajalla, ravintoloissa, teatterissa tai oikeastaan missään. Pysyn kotona. Niin on myös turvallisempaa, ei törmää ulkkis- tai narkkiporukoihin tai ihan tavallisiin nuoriin. Vähintään häiritsevät, pahimmillaan ryöstävät.
Poliittiset tahot, joita olen aina äänestänyt ja kannattanut, eivät välitä minunkaltaisistani, vaan enemmän mediaseksikkäistä kansalaisista, so. uussuomalaisista tai muista vähemmistöistä. Minun kaltainen ei enää ole kiinnostava, jeppe saa nyt mennä.
Onko yhtään ihme, että en välitä sen enempää kantasuomalaisia piiskaavista persuista kuin muunmaalaiset ja vähemmistöt etusijalle pistäviä liberaalejakaan? Ne on minulle ihan samaa pskasakkia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa -a. Jostain syystä pieni weird-osasto on päättänyt vihata omaa kansaa, vaikka väittävätkin toista. Marginaali vihaporukka, joka onneksi hajoaa omaan mahdottomuuteensa.
Erikoisin ilmiö on nää oman rodun vihaajat. USAssa wokeltajat on keksinyt että valkoisten pitää kumartaa tummia. Siellä kokonaisia perheitä kameroiden kuvatessa kädet sidottuna ja siteet silmillä itse nöyrtyvät ja kumartavat tummia....
Suurimmat öyhöttäjät ovat pieniä lapsia: katsokaa minua, kuunnelkaa minua! Heidät pitäisi kapaloida ja pistää vaunuihin tutti suuhun. Peltokangas ja kumppanit. Jani- vauva ja Mauri- vauva.
Ei tarvitsisi vihata, jos eivät alkaisi persuiksi ja kokkareiksi krisseistä puhumattakaan.
Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen solvaus miehelle eli "incel" on täysin sallittu ja mediaseksikäs termi.
Seksuaalinen solvaus naiselle eli "húóŕá" on armoton kunnianloukkaus.
Vähän eri alkuperät noilla sanoilla, veikkaisin. Toisen niistä on kehittänyt se ihmisryhmä, jota sanalla on tarkoitus kuvata. Toisesta en tiedä, kun on niin vanha sana, mutta veikkaisin että sen alkuperä ei ole samanlainen.
-sanoo haukkuen hän.