Iida ja Archie saa vauvan
Kommentit (140)
Ketju ilmoitettu. Edes romaniketjut eivät saa näin paljoa vihapuhetta. Miten moderaattorit voivat sallia tämän? Toivottavasti tulevat pian järkiinsä, kun tarpeeksi moni ilmoittaa.
-Ilmoittaja
Vierailija kirjoitti:
Minne se niiden koiranpentu katosi..?
Ei kuulu moukka sulle ...vai kuuluuko vastaa ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se julkisuus on.. Oma moka kun tähän peliin lähti. Nyt vaan on purtava hammasta ja kestettävä kaikenlainen kommentointi..
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu. Edes romaniketjut eivät saa näin paljoa vihapuhetta. Miten moderaattorit voivat sallia tämän? Toivottavasti tulevat pian järkiinsä, kun tarpeeksi moni ilmoittaa.
-Ilmoittaja
Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
-Ilmoittaja
Täällä yksi ilmoittaja lisää. Siis aivan järkyttävää alkaa haukkumaan toisia lapsen saamisesta.
Julkisuuden henkilöiden itse julkistamista uutisista on lupa keskustella aivan vapaasti. Ainakin pitäisi olla vapaassa maassa. Aikuisen ihmisen pitää voida kestää se, että omaa elämää puidaan kun julkisuuteen on itse hakeutunut ja iso osa tätä julkisuusuraa näyttäisi olevan yksityiselämän kuviot.
Upee uutinen , Paljon onnee , toivon kaikkea hyvää , hienoa !!
Meitä Etnisesti Suomalaisia syntyy joka vuosi 10000 liian vähän , meitä uhkaa sukupuutto .
Jättäkää heidät rauhaan vaikka ilkeitä olettekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se julkisuus on.. Oma moka kun tähän peliin lähti. Nyt vaan on purtava hammasta ja kestettävä kaikenlainen kommentointi..
Kyllä se Jasmiina Yildis kestää siitä veen väylän levityksestä sillä sauvalla tökkimisestä puhua kun itse kertoo että meinaa umpeen kasvaa koko lörtsy. Noooo jäähän sille kakkonen jos sattuu jonkun saamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ilmoittaja
Totuus sattuu.
Niinhän tuolla joku ulisi että Jasssusta ei saa puhua...
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilöiden itse julkistamista uutisista on lupa keskustella aivan vapaasti. Ainakin pitäisi olla vapaassa maassa. Aikuisen ihmisen pitää voida kestää se, että omaa elämää puidaan kun julkisuuteen on itse hakeutunut ja iso osa tätä julkisuusuraa näyttäisi olevan yksityiselämän kuviot.
He eivät ole antaneet aiheesta yhtään haastattelua, koko juttu perustuu siihen että toimittajat kävivät kyyläämässä heidän instastoorejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole antaneet aiheesta yhtään haastattelua, koko juttu perustuu siihen että toimittajat kävivät kyyläämässä heidän instastoorejaan.
Jotka ovat julkisia eli avoinna kaikenlaiselle kommentoineille. Julkisuus oli Idalle pakkomielle, joten nauttikoot nyt täysin rinnoin 😎
Artsista tulee hyvä iskä. Saa ensimmäisen kerran elämässään ihan omia tuloja kun lapsilisät pamahtaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mihinkään ilkeyteen liity olla aiheesta kauhuissaan, kun tuollainen pariskunta saa lapsen.
Mun mielestä noi on hyvä pari ja sopivat toisilleen, mutta en niille kyllä vauvaa toivoisi - tai siis en toivoisi, että yksikään lapsi syntyisi heille.Vai niin. Kerrohan edes yksi hyvä syy miksi pitäisi olla kauhuissaan kun he saavat lapsen.
Eipä hän hyvää syytä pysty kertomaan. Naamioitua kiusaamista tuo vaan on. Jos oikeasti olisi jotain syytä kauhistua heidän lapsen saamisestaan, viranomaiset kyllä hoitaisivat asiaa. Uskomatonta miten jotkut luulevat tuntevansa henkilöitä julkisuuskuvan perusteella. Kertoo aika paljon tälläisten henkilöiden älykkyydestä.
Onnea Iidan ja Artun vauvauutisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mihinkään ilkeyteen liity olla aiheesta kauhuissaan, kun tuollainen pariskunta saa lapsen.
Mun mielestä noi on hyvä pari ja sopivat toisilleen, mutta en niille kyllä vauvaa toivoisi - tai siis en toivoisi, että yksikään lapsi syntyisi heille.Vai niin. Kerrohan edes yksi hyvä syy miksi pitäisi olla kauhuissaan kun he saavat lapsen.
Päihdeongelmat
Iidalla ei ole kerrottu olevan päihdeongelmaa ja Archiella ei ole enää nykyään päihdeongelmaa.
Hienoa, nyt kun ostavat sen talon maalta ja Arttu ymmärtänyt että käsissä on kuitenkin sydämellinen nainen niin ei hätäpäivää. Kuosmasen suvun rahaston varassa varmaan ihan mukavasti elelevät, välillä voi käydä sitten taas kokkareilla mutta nyt toivottelen onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelmat
Iidalla ei ole kerrottu olevan päihdeongelmaa ja Archiella ei ole enää nykyään päihdeongelmaa.
Päihdeongelmaa ei ole niinkauan kun rahaa riittää päihteisiin.