Tekeekö kioskien ja karkkikauppojen myyjien koko ajan mieli syödä irtokarkkeja?
Lapsena luulin että irtokarkkeja myyvien kioskien myyjät saavat vapaasti syödä karkkeja mielin määrin. No eivät tietenkään saa. Mutta tekeekö heidän mieli? Lihovatko esim. leivonnaisia myyvien kahviloiden työntekijät työpaikkasyömisen takia?
Kommentit (9)
Ilmaiseksiko luulet että niitä saa sieltä ottaa, ellei ole roskiin menevää hävikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko luulet että niitä saa sieltä ottaa, ellei ole roskiin menevää hävikkiä?
Joissain kaupoissa on hyvät henkilökunta edut. Itse saan ostaa ihan kaikkea kauppiaiden ostohintaan
Ei. Olin joskus karkkikaupassa töissä ja tuli päinvastainen vaikutus, ei tehnyt yhtään mieli karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain kaupoissa on hyvät henkilökunta edut. Itse saan ostaa ihan kaikkea kauppiaiden ostohintaan
No se on täysin eri asia kuin ap:n oletus siitä että saa mielin määrin ilman korvausta.
Olen työskennellyt kahvilassa ja ei, en lihonut, vaikka sain syödä ihan vapaasti kaikkea niin paljon kuin jaksoin. Ei ollut niin hyviä leivonnaisia siellä.
Mikä työpaikalla syöminen?
Hyvä, kun vessaan pääsee pakon edessä.
Olen kaupassa ollut töissä 1v ajan ja kertaakaan en ole ostanut karkkia. Taukotilassa on usein myös jotain herkkuja tarjolla, en koske niihin koskaan. Lapsena halusin luonnollisesti syödä karkkia ja herkkuja, aikuisena olen huomannut että ne sovi minulle. Lihon todella herkästi jos syön sokeria, saan siitä vapinaa ja kylmä hiki virtaa sekä heikottaa/oksettaa. Diabetestä ei kuitenkaan testien mukaan ole.