Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meh-jutusta suosikiksi?

Vierailija
15.09.2024 |

Onko teille koskaan käynyt niin, että kumppanin alkujaan ehdottelema seksi-juttu josta ette kauheasti välittäneet, muuttuukin ajan kanssa mieleiseksi ja ryhdyt jopa itse ehdottamaan sitä? Ja jos, niin mikä juttu teillä on kyseessä?

Alkujaan vaimo pyysi monesti ns naamapanoa. Itse en tuosta kummoisesti välittänyt, vaan nautin enemmän siitä että sai rennosti nauttia hitaasta suuseksistä vaimon tehdessä työt, mutta miellyttääkseni vaimoa toimin toiveen mukaisesti. Nyt kuitenkin viimeisen kuukauden-parin aikana olen yllätyksekseni huomannut itse ehdottavani tuota vaimolle ja nauttivani siitä ihan eri tavalla kuin ennen. Vaimokin on tuon huomannut ja innostunut entisestään. Vähän itseäni ihmetyttää että jutusta, jota aiemmin tein pelkästään vaimon mieliksi on tullut yksi omiakin suosikkejani. 

/JiiPee

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se tarkoittaa? Panet suuhun?

Itsellä perseseksi. Nykyään tulen kiukkuiseksi jos en saa. 

N44

Vierailija
2/2 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se tarkoittaa? Panet suuhun?

Itsellä perseseksi. Nykyään tulen kiukkuiseksi jos en saa. 

N44

Juu, suuseksiä siten että nainen on (enemmän tai vähemmän) passiivinen. Meillä tavallisesti niin että vaimo on polvillaan, joskus sängyssä niin että pidän vaimon päästä kiinni. Silloin tällöin harvakseltaan niin että vaimo makaa selällään sängynreunalla. Joskus lämmittelynä, toisinaan sen jälkeen kun vaimo on jo saanut, joskus hän haluaa samalla leikkiä itselleen orkut. 

/JiiPee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla