Apteekissa kysyttiin mihin tarkoitukseen tarvitsen vetyperoksidia, ja kun kerroin että haavanhoitoon
Sanottiin no kyl mää voin sulle sitten myydä.
Seuraavan putelin hommaankin pimeesti katukaupasta. Kuten silmätipat ja haavalaputkin.
Ihme että myivät salmiakkia vaikka verenpainetauti.
Kommentit (26)
No tämä oli kyllä hyvä saattaa kaikkien tiedoksi.
luuleeko ne urpot että joku joka tekee pommeja kertoisi sen?
Muistan kun pikkutyttönä sain läpi pistettävät korvikset, niin niitä reikiä piti putsata tuolla vetyperoksidilla.
Varmaan kysyi, että voi neuvoa enemmän käytöstä, jos tulee esim. koiran oksettamiseen.
On varmaan ohjeistettu kysymään niin. Tosin tuskin tunnustaisit jos suunnittelisit heittää sitä jonkun silmille.
Vituttaa nuo apteekin kyylät. Pitäisikö niiddn tarjota ovella kahdenlaisia koreja: "Tarvitsen apua" ja "Jätä minut rauhaan!"?
Tuskinpa kysyi. Mutta minulta kerran kysyivät, että mihin tarvitsen laastaria ja kun rehellisesti vastasin, että peniksessäni on pieni hampaan jälki, niin hän kysyi saako hän vilkaista ja puhaltaa pahan pois..
Eikä ollut edes tehokasta. Joku apteekin oma tisle, eikä kuohunut kuten toinen merkki.
Jos oikeesti olisin joku pomminrakentaja niin ostaisin varmaan muualta. Mulle tuottaa vaikeutta käsittää kuinka lentsikka pysyy ilmassa, joten en taida olla pomminrakennusihmisiä.
Valitan.
Oli outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun pikkutyttönä sain läpi pistettävät korvikset, niin niitä reikiä piti putsata tuolla vetyperoksidilla.
Rassattiinko pikkulikkanamuitakin reikiä? 😉
Koira oksentaa ihan hyvin. Käyttää RUOHOA siihen tarkoitukseen. 😂
Olin jotain 15 vuotta ja piti viikonlopuksi ostaa kortsuja, joten menin R kioskille niitä ostamaan.
Ujo poika kun olin niin odottelin kunnes kioski oli ihan tyhjä ennen kuin menin tiskille.
Hommaa ei ainakaan helpottanut,että tiskin takana oli todella hyvännäköinen nuori brunette myyjä.
En tiedä näytinkö nuorelta tai viattomalta, mutta ostaessani kumeja myyjä kysyi että tiedänkö miten niitä käytetään? Vastasin että hieman hämilläni että en..
Hän aukaisi paketin, otti kumin esille ja rullasi sen peukalonsa päälle ja kysyi ymmärrätkö NYT?
Näytin ehkä vähän tietämättömältä sillä hän katsoi ympärilleen ja nappas kädestä kiinni ja vei takahuoneeseen missä hän riisuuntui täysin alasti ja kysyi haluanko nyt kokeilla onnistuuko se kortsun käyttö?? No ei tarvinnut toista kertaa ees kysyä!
Myyjä kääntyi heti ympäri ja pyllisti peppua suuntaani nojaten jätskipakastimeen.
Sanoi vain,että laittaisin äkkiä kumin päälle ja ottaisin hänet nopeasti takaapäin sillä meillä ei ollut paljoa aikaa. Asiakkaita voisi tulla koska tahansa.
No minähän sain äkkiä housuni auki, vedin kondoomin päälle ja otin hänet takaapäin siinä pakastimen päällä.
Sen verran uusi ja jännittävä tilanne oli,että laukesin aika nopeasti.
Kun vedin kullini ulos hän huudahti hiukan hädissään,että onhan mulla varmasti vielä se kumi päällä??.
No tietystihän minulla on ja näytin hänelle peukkuani missä kumi oli hienosti vedetty päälle... juuri niin kuin hän oli näyttänyt.
En saanut kuitenkaan enään panna häntä uudestaan. Olisikohan se ollut siksi että hänen mielestä laukesin niin nopeasti?
vai mistä?En vielläkään ole asiaa mielestäni saanut..
Ei 3% vetyperoksidista mitään pommia tai syövytyslitkuja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
luuleeko ne urpot että joku joka tekee pommeja kertoisi sen?
Ei tietenkään, mutta valvontakameran tallenne voidaan säilyttää pidempään epäilyttävän oston jälkeen. Koska tuolla aineella todella osa tekee pahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kysyi, että voi neuvoa enemmän käytöstä, jos tulee esim. koiran oksettamiseen.
Minä ostin juurikin koiran oksettamiseen vetyperoksidia, ei ollut kuullutkaan sellaisesta mutta otti selvää, kertoi oikean annostuksen jne. Eli mitä tästä opitaan, he kysyvät mihin tarkoitukseen tulee ja voivat neuvoa oikean käytön. Kaikki ei osaa edes haavaa puhdistaa oikein vetyperoksidilla, siinä ei käytetä pumpulia vaan lääke ruiskulla suoraan haavaan ja annetaan vaahdota kunnolla.
Lapset luulee kun siinä on sana vety.
Vierailija kirjoitti:
Koira oksentaa ihan hyvin. Käyttää RUOHOA siihen tarkoitukseen. 😂
Kun koira syö ulkona jotain epäilyttävää annetaan vetyperoksidia että oksentaa. Heinää ei koiran saisi edes antaa syödä, siitä voi tulla suoli tukos ja toisaalta ärtyy turhaan ruokatorvi jonka takia koira syö taas heinää, eikä ole mitään takeita että oksentaa. Suolapallollakaan ei kannata koiraa yrittää saada oksentamaan, jos ei oksenna tulee helposti suola myrkytys
"ei kuulu sinulle"