VAROITUS Älä pesetä hääpukuasi SOL pesulassa
Itsellä tismalleen samanlainen kokemus parin vuoden takaa SOL pesulasta kuin HS uutisessa tänään. Sama Maria Rantala silloinkin selitteli pesun järkyttävää lopputulosta.
HS: Pesula pilasi Rita Jokisen maailman arvokkaimman vaatteen ja kieltäytyi korvaamasta vahinkoa: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010696567.html
Oman elämän mahdollisesti tärkein ja arvokkain vaatekappale, hääpuku muussattu jossain SOL teollisuuskoneessa.
Puvusta katkesi lankat ja pitsit. Se kutistui ja kangas oli koppurainen. Ihan järkyttävä lopputulos!!
VAROITUS
Kommentit (175)
SOL tekee tätä. Jakakaa kokemuksia myös ammattitaitoisista pesuloista hääpuvuille.
Mitä hemmetin lankat? Lanka - langat. Opettele äidinkieltäsi. Sama kuin sanko - sangot.
Vierailija kirjoitti:
Kuoliko se?
Joo samanlainen ruumis muovipussissa kuin tuossa kuvassa
Hmh. Mä säilytin mun hääpukua muutaman vuoden vaatehuoneessa pahvilaatikossa, kunnes totesin sen olevan ihan järjenköyhää touhua. En ikinä tule sitä enää käyttämään, joten miksi hilloaisin sitä jossain säilössä? Lapset, jos koskaan naimisiin menevät, valitkoon ihan oman makunsa mukaiset asut.
Ja tämä varoituksena tosiaan hääpukuaan peseville. Ne joita ei asia kosketa voi siirtyä muihin keskusteluihin :)
En myöskään pesettäisi siellä kallista villamattoa. Langat purkautui päistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin lankat? Lanka - langat. Opettele äidinkieltäsi. Sama kuin sanko - sangot.
Oletpa tarkka suomen kielessä. Olet varmasti menestynyt elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hmh. Mä säilytin mun hääpukua muutaman vuoden vaatehuoneessa pahvilaatikossa, kunnes totesin sen olevan ihan järjenköyhää touhua. En ikinä tule sitä enää käyttämään, joten miksi hilloaisin sitä jossain säilössä? Lapset, jos koskaan naimisiin menevät, valitkoon ihan oman makunsa mukaiset asut.
Tuliko väärään keskusteluun? En ymmärtänyt pointtiasi
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä varoituksena tosiaan hääpukuaan peseville. Ne joita ei asia kosketa voi siirtyä muihin keskusteluihin :)
Turpa kiinni sinä narsistityrkkybimbo.
Vierailija kirjoitti:
lankat?
Hienosti huomattu! Kymppi äikästä sinulle
En minäkään ymmärrä tuota hääpuvun säilömistä. Otatteko te sen aina toisinaan pois pukupussista ja ihailette vain? Vai aiotteko käyttää samaa pukua tulevissa häissä myös?
Onko Ap se nollatyrkky Tampereelta. Lankat lankat. Kiakko. Niinhän siellä vammaiset puhuu.
Juhlapukua ei tietenkään missään pyykkikoneessa pestä. On omakin vikanne jos ette kysynyt miten pesu suoritetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni sinä narsistityrkkybimbo.
SOL maajohtajako se siellä?
Onneksi en tuhlannut rahaa erilliseen häämekkoon, vaan menini naimisiin tavallisessa kesämekossa, jota ei tarvitse pesettää pesulassa
Ootko Rita, Ap? Oot saatanan ruma ja nolo akka.
Kuinka usein hääpuku pitää pestä, riittääkö kerran kuukaudessa?
Kuoliko se?