Miss Suomi 2024- Official
Eveo kanavlla juuri nyt alkoi Miss Suomi 2024!!!!
Kommentit (603)
Viime vuonna ei soitettu "Armia" lähetyksen lopussa vaikka se on perinne! Saa nähdä soiko tänäkään vuonna 😔
Vissiin ero Samista otti koville ja Kerttu marssi muokkaamaan naamaansa.
Kuka näistä on trans? Vai onko useampi?
Siis mitä? Onoo taas otettu joku trans mukaan?
Aloitusfilmissä macaronsia ja vuittonin veskaa keikoilun siivittämänä. Seuraavaksi itse kisa alkaa ja leopardileidi tömistelee lavalle ja yrittää laulaa jotain bad bitcheistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut tähän sitä arvokkuutta, jota joskus oli. Kenen idea ottaa esiintymään joku muija jossain uikkareissa ja leopardipöksyissä? Noloa.
No enpä nyt tiedä onko niissä ollut erityistä arvokkuutta sitten 50-luvun. Ysärillä yhtenä vuonna kruunaus oli heti uimapukukierroksen jälkeen. Siellä ne sitten värjöttelivät bikineissä kruunut päässä kuvattavana.
Oli sen verran karmeaa väkeä että poistuin katsomosta:). Oli kuka oli, ei taida olla mun mielestä kovinkaan jees..valitan.
Toi Saimi Hoyer ei ole vanhentunut yhtään. Eikö sortunut ankkahuuliin!!!
Roosalle kynitty isommanpuoleinen eläin illan asuksi.
Vierailija kirjoitti:
Oho, Kerttu Rissanen on pikkasen muokannut naamaansa.
Siis 28-vuotias jo räjäyttänyt naamansa. Ihan karseen näköinen ja niin kuin oli hemmetin kaunis nainen. Tuliko paineita missikisan tuomarina??
Miten tää mimmien kehonkuva voi olla noin vääristynyt? Kerttukin ois näköjään kaivannut ennemmin terapiaa kuin fillereitä.
Tykkään tuosta Matildasta, Bond-tyttö.
Toi Matilda on pitkä ja upea. Ja tuo polkkatukka tosi fresh!
Näkyy kaikilla olevan harrastuksena kuntosali 😆
Vierailija kirjoitti:
Vissiin ero Samista otti koville ja Kerttu marssi muokkaamaan naamaansa.
Onhan se jo ajat sitten muokannut naamaansa!!!!!
Kauhea tuo taustamusarenkutus! Varmaan ilmaiseksi ladattu jostain free.music.comista.
Vierailija kirjoitti:
Oliks Kertullakin jo törö-huuli-täytteet?
Hän liittyi ankkahuulisiin.
Matilda kyllä veti pisteet tolla ekalla kierroksella. Muut hukkui massaan.
Vierailija kirjoitti:
No onpas tunkkainen alku.
Älyttömän mustaa, mustaa ja mustaa. Voisivat käyttää enemmän väriä. Nuoria ja kauniita ihmisiä kuitenkin kisaamassa.
Tämäpä. Miksi hän on tuomarina?