Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusvärjäilyä

Vierailija
14.09.2024 |

Oon värjännyt kestovärillä mun n.8 väriset hiukset eka 7 kestovärillä, siitä viikon päästä 5 ruskeiksi ja haluaisin oikeastaan tummemmat vielä. Tippuuko Multa hiukset päästä jos tähän vielä tempaisen 4 värin? Hiukseni on ohuet ja lasimaiset( perus skandihius). Haluisin kylmän tuhkaisen värin, mutta en löydä sellaista. Garnierilla on 4.15 mutta se taittaa mahonkiin. Pitäisi siis olla eläinkokeeton. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika rajulta.  Mene kampaajalle jouluna.

Vierailija
2/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Jouluna? Ei niillä sen kummempia aineita ole, eikä ainakaan eläinkokeettomia. Aina pettynyt kun parturissa käynyt. Leikkaan ite omani ja toistenkin hiuksia. Rahasta ei oo kiinni etten parturissa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Jouluna? Ei niillä sen kummempia aineita ole, eikä ainakaan eläinkokeettomia. Aina oon pettynyt, kun parturissa käynyt. Leikkaan ite omani ja toistenkin hiuksia. Rahasta ei oo kiinni etten parturissa käy.

Vierailija
4/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tummempaa suoraväriä, tarttuu värjättyyn hiukseek, mutta siinä ei ole hiuksia vahingoittavaa hapetetta.

Värjää myöhemmin sitten tummemmalla kestovärillä.

Vierailija
5/8 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta yritin tehdä raitoja kammalla vaalenruskeisiin hiuksiini. Unohdin, että minulla oli aine päässä. Menin ulos siivoaamaan kukkapenkkejä , laitoin lippiksen pääjän ja raidoista tuli liian vaaleat ja laikukkaa. 🤭

Vierailija
6/8 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tummempaa suoraväriä, tarttuu värjättyyn hiukseek, mutta siinä ei ole hiuksia vahingoittavaa hapetetta.

Värjää myöhemmin sitten tummemmalla kestovärillä.

Mä oon itseasiassa tilannut maria nilan 4.1 sävyn colour refresh maskia. Ainoa varmasti eläinkokeeton suoraväri, ellei jotain manic panicia lasketa.

Mut hyvin vaalean tyvikasvun värjääminen tummemmalla, kun mitä muualla hiuksissa on saaden niistä tasaisen väriset..siksi ajattelin että olis nyt koko päässä sama väri. Viel ei ole tyvikasvua. 

Vierailija
7/8 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja mulla on käytössä K-18 syväpuhdistava shampoo ja hoitoaine mask. Pitää hiukset paremmassa kunnossa. 

Vierailija
8/8 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on w t ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi