Tietääkö joku miten PayPal toimii?
Miksi jotkut maksut vaativat pankkikortin linkittämistä PayPal-tiliin? Miksei voi vain siirtää summaa PayPal-tilille?
Tuli siis tieto, ettei PayPal-tiliäni ole tarkistettu ja on vahvistettava henkilötietoni ja linkitettävä maksutietoni. En haluaisi lisätä mitään maksukorttia. Eikö tosiaan muka voi vain siirtää rahaa PayPal-tilille. Mihin edes tarvitsee pankkikorttia, kun minä vastaanotan rahan enkä toimi maksajana?
Kommentit (35)
Paypal oli yksinkertainen tapa aikoinaan maksaa esim ulkomailta tilattuja tuotteita. Erosin siitä, kun meni niin hankalaksi.
Sinne jäi vähän rahaakin ja niistä muistuttelivat välillä, mutta kun menin niitä nostamaan, niin olisi pitänyt uudelleen kirjautua ja liian paljon kaikenlaisia tunnistuksia tehdä, että annoin pitää tunkkinsa.
Sitä paisi lukee, että tällä hetkellä vain Uudessa Seelannissa toimii Debit/credit-kortilla. Ei ole muuta kuin debit-kortti mulla :/
Onko noi kaikki setupin 5 kohtaa pakko täyttää, kun ohjeissa luki, että joko pankkitili tai pankkikortti?
Vierailija kirjoitti:
Sitä paisi lukee, että tällä hetkellä vain Uudessa Seelannissa toimii Debit/credit-kortilla. Ei ole muuta kuin debit-kortti mulla :/
Onko noi kaikki setupin 5 kohtaa pakko täyttää, kun ohjeissa luki, että joko pankkitili tai pankkikortti?
Et ole luottokelpoinen.
Et sä paypall-tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paypal varastaa rahasi
many such cases
Olen käyttänyt PayPalia monta vuotta. Hyvä ja turvallinen palvelu - ei mikään Klarna.
Ainoa asia, mistä kannattaa olla tietoinen, on valuutanmuuntopalkkio. Paypal ei erittele sitä vaan ovelasti leipoo sen sisälle muuntokurssiin, jos maksat vieraassa valuutassa. Valuutanmuuntopalkkio ostajalle on lähemmäs 5% loppusummasta. Jos valitset siitä valuutan muuntokurssin vierestä täpän "muuta" ja "käytä kortin myöntäjän muuntokurssia", säästät ainakin perus Visalla joitain prosentteja ostoksen loppusummasta.
Hei, oikeasti, enkö muka voi käyttää Pay Palia debit-kortilla, jossa credit-ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Hei, oikeasti, enkö muka voi käyttää Pay Palia debit-kortilla, jossa credit-ominaisuus?
No mikset voisi. Mä olen käyttänyt Paypalia pelkällä debitilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Paypal oli yksinkertainen tapa aikoinaan maksaa esim ulkomailta tilattuja tuotteita. Erosin siitä, kun meni niin hankalaksi.
Sinne jäi vähän rahaakin ja niistä muistuttelivat välillä, mutta kun menin niitä nostamaan, niin olisi pitänyt uudelleen kirjautua ja liian paljon kaikenlaisia tunnistuksia tehdä, että annoin pitää tunkkinsa.
Siksi PayPal on luotettava. Ei sen pidäkään olla mikään saluunanovi jos on kyse ihmisten rahoista. Luotettavat kaupat käyttävät PayPalia. Jos tulee myyjän kanssa ongelmia, PayPal on mukana ratkaisemassa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli VISA sama kuin Visa Electron?
'
To get verified, go to your account to add and confirm your bank account or, if you prefer, add and confirm your debit or credit card.'
Tämän mukaan voi liittää joko pankkitilin tai pankkikortin, mutta miksi silti set up näyttää, että 5 kohtaa täytettävä ja näiden joukossa sekä pankkitili että pankkikortti?
Näen, että pankki lisätty, mutta miten sen voi vahvistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli VISA sama kuin Visa Electron?
Electronista ei tietoa, mutta Visa debitillä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt normaalisti (yhdistelmäkortin) Visalla.
Mitään ongelmia ei ole ollut, mutta kaikessa nettikaupassa kannattaa aina vähän katsoa toisen osapuolen taustaa ja historiaa - niitä hit & run huijareita voi esiintyä alustasta ja maksutavasta riippumatta.
Jes, viimein onnistui! Tosin en vieläkään varma antaako siirtää rahaa omalta tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tosiaan pitää tunnistautua vahvistamalla tekstiviestinä tullut koodi, kum ei kauan aikaa pidä kirjautuneena. Ärsyttävää!
Olen käyttänyt PayPalia monta vuotta. Hyvä ja turvallinen palvelu - ei mikään Klarna.