Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Vaimon raskausmaha ja raskausarvet on kauniit

Vierailija
13.09.2024 |

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa <3 ja ihanaa on myös päästä katsomaan kuinka sisarukset kasvaa yhdessä, tietäen että kun itsestä aika jättää niillä on toisensa. Mulla on 2 ihanaa tyttöä, jotka on jo 13 ja 11 ja tosi eri kasvun vaiheissa kun vanhempi kaipaa paljon omaa tilaa ja alkaa olla teini, nuorempi taas on vielä selkeästi ihan lapsi ja kaipaisi kokoajan seuraa, mut niiden touhua on ihana kattoa kun ne puollustaa toisiaan. Vaikka ne joskus riitelee niin on ihana nähdä kun ne iltasin halaa ja kertoo rakastavansa toisiaan ennen kun toivottavat hyvät yöt toisilleen. Koen olevani todella onnekas kun oon saanut tyttöni.

Vierailija
2/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt harvakseltaan palstalla, mutta julkaiset silti saman aloituksen joka päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne raskausmahat on kammottavia

Vierailija
4/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preggosex on ihan parasta.

Vierailija
5/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun vaimosi maha ja arvet ovat kauniit koska hän odottaa sinun lastasi. Moni nainen murehtii yleistä viehätysvoimaansa. 

Vierailija
6/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. kokonaiskuva vastenmielinen. silti arvostettava. tumma viiva navasta höpykumpuun. nännipihat rumat isot tummay. tai ainakin epäesteettinen. peräpukamat pahannäköiset.

synnytyksen jälkeen potensiin muut näyt.

Vierailija
7/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolisesti koska se maha on sinun syysi ja arvet myös. Koitapa seuraavalla kierroksella myydä sitä raskauksista jäänyttä maharöllöä ja arpia seuraavalle miehelle kauniina niin eipä ne enää olekaan kivoja koska hän ei ole niitä aiheuttanut. Ei ne ole hänen voitonmerkkejään vaan jonkun toisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme