Kuuluuko sesonkityöntekijän viedä kiitoslahja työpaikalleen viimeisenä päivänä?
Kommentit (8)
Jaa, sitä on edetty päiväkodin henkilökunnan ja koulun opettajien lahjomisesta työnantajan kiittelyyn. Minulle on yleensä työnantaja antanut jonkun kiitoslahjan, kun on päässyt minusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, sitä on edetty päiväkodin henkilökunnan ja koulun opettajien lahjomisesta työnantajan kiittelyyn. Minulle on yleensä työnantaja antanut jonkun kiitoslahjan, kun on päässyt minusta eroon.
Ei kai se ole työnantajan kiittelyä jos vie vaikka pullat työkavereille. Ei toki ole missään nimessä pakollista, mutta jos on tullut työporukan kanssa hyvin toimeen niin mielestäni ihan kiva ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne kiitoslahjat viedään työkavereille kahvipöytään. Ei ole pakko antaa mitään, mutta monilla työpaikoilla tuodaan namia pienistäkin syistä, kuten vaikka omana nimipäivänä.
Mä vein kahvihuoneeseen pari keksipakettia.
Kuuluu, jos tes niin sanoo. Muussa tapauksessa ei.
Ei "kuulu", mutta halutessaan voi toki jotain viedä. Eikä sen tarvitse olla sen kummempaa välttämättä kuin vaikka jotain suklaata tms.
Minä vein erääseen työpaikkaan ensimmäisenä päivänä kahvileipää kuten tapanani oli siihen asti ollut. Lopputulema oli se, että yksi keittiön naisista aloitti silmittömän meuhkaamisen että omat eväät pidetään henkilökunnan jääkaapissa eikä suostunut kyseistä nisua syömään - omien bestiksiensä tuomiset kyllä maistuivat. Tämän kokemuksen jälkeen en ole tarjoamisia vienyt tullessa enkä mennessä.
Ei, sesonkityöläinen on siellä niin vähän aikaa. Jos olet ollut kauemmin kuin vuoden niin ehkä sitten voi viedä jotakin, ja vain jos itseä huvittaa.