Näen hirveästi seksiunia.
Olen 31v mies.
Olen seksuaalisesti aktiivinen, minulla on muutamia vakituisia seksikumppaneita.
Mikäli olen max viikon ilman seksiä näin alkaa tapahtumaan ja se on kiusallista koska majoitun työnpuolesta usein muiden kanssa.
Onko muilla tällaista?
Kommentit (9)
Minusta on omituista, että jossain firmoissa laitetaan työntekijöitä samaan hotellihuoneeseen.
Minulle on jokusen kerran asiakas tällaista ehdottanut, mutta olen aina sanonut, että koska emme asu kotonakaan yhdessä, emme aio täälläkään aloittaa.
Seksiunet aah. Nautintoa ilman syyllisyyttä. Liian harvoin näen. Olen nainen.
Itse en näe oikeastaan ollenkaan unia, joissa oikeasti sekstailisin :( Oikeassa elämässä olen aktiivinen ja tykkään seksistä, mutta unissa sitä ei ikinä tapahdu. Jotain kiihotuksen tunteita voin silti kokea, mutta olen vähän kateellinen niille jotka toteuttavat kaikenlaisia kuumia fantasioitaan ja pääsevät ihan orgasmeihin asti unissaan...
N33
Oon N32 ja ehkä 3 kertaa elämässä nähnyt seksiunia. Viime vkloppuna tosin viimeksi. Meno oli kiihkeää mutta loppuhuipennusta ei koskaan unessa tule. Eikä heräämisen jälkeen innosta itsensä kanssa hommailla mitään, koska sekään ei anna sen enempää. Sinkkuus, huoh...
Jokunen yö sitten näin villiä unta kollegastani, jonka kanssa ollut flirttiä töissä. Hän oli jalat levällään allani ja voihki orgasmeissaan samalla kun vaihdoimme kuumia suudelmia. Havahduin unestani aivan laukeamisen partaalla, pari vetoa ja voimakas orgasmi rynni läpi kehoni, ja sotki lakanat. Eipä moista tullut koettua sitten teinivuosien.
M34
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe oikeastaan ollenkaan unia, joissa oikeasti sekstailisin :( Oikeassa elämässä olen aktiivinen ja tykkään seksistä, mutta unissa sitä ei ikinä tapah9du. Jotain kiihotuksen tunteita voin silti kokea, mutta olen vähän kateellinen niille jotka toteuttavat kaikenlaisia kuumia fantasioitaan ja pääsevät ihan orgasmeihin asti unissaan...
N33
Onhan se jo suurta, jos jutella unessa saa olla romanttisesti himoitsemansa ihmisen kanssa edes pussailemassa, kun se tosielämässä olisi väärin ja kiellettyä. Unimaailma tarjoaa toisen mahdollisuuden. Minä saan iloisen päivän jo siitä, jos minulle on annettu uni jossa saan hengata ja jutella kaipaamani ihmisen kanssa ja siinä on jotain kivaa kipinää, hän suhtautuu minuun selkeästi positiivisesti. Paremminkin romantiikkaa kuin erotiikkaa. Vaikka toki sen erotiikankin unessa ottaisin, mutta kyllä jo romantiikka unessa on ihanaa ja mielialaa kohottavaa. Kuten olisi tosielämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe oikeastaan ollenkaan unia, joissa oikeasti sekstailisin :( Oikeassa elämässä olen aktiivinen ja tykkään seksistä, mutta unissa sitä ei ikinä tapahdu. Jotain kiihotuksen tunteita voin silti kokea, mutta olen vähän kateellinen niille jotka toteuttavat kaikenlaisia kuumia fantasioitaan ja pääsevät ihan orgasmeihin asti unissaan...
N33
Niinpä, jos olisi olemassa tilausunipalvelu suoratoistojen tapaan, niin todellakin olisin vakioasiakas. Ihan liian harvoin näkee kunnon seksiunia, harvemmin kuin kerran vuodessa. Unien seksikohtaukset ovat aina jotenkin vähän kiihkeämpiä ja estottomampia, todelta tuntuvia fantasioita. Orgasmiin ja sperman roiskahtamiseen herääminen on jotenkin omalla tavallaan tosi kiihottavaa jo itsessään ja ajatuksenakin.
Mutta enpä oikeastaan koskaan ole nähnyt paljoa seksiunia, edes nuorena. Unessa loppuun asti laukeaminen on käynyt varmaan kahden käden sormilla laskettava määrä koko elämäni aikana. Luulen että nuorena(kin) tyydytin itseäni niin ahkerasti, että uneen asti paineet eivät juurikaan päässeet kertymään, ja tällä iällä pitäisi varmaan olla viikkojen tauko että se alkaisi tuntua tuolla tavalla, kiitos ei.
M54
Olen kristitty ja minulle on ollut valtava yllätys ja armon osoitus Jumalalta, että hän antaa minulle eroottisia unia ihmisten kanssa, joiden kanssa se oikeasti olisi syntiä. Ajattelin että Jumala ei voi tehdä niin. Unista en osaa tuntea syyllisyyttä.
Totta kai niitä on joka jätkällä.