Mistä saa nyt ruoka-apua? Ei ollenkaan ruokaa ja oon syöny tänään klo 14
Luulen että en saa unta koska on niin nälkä. Tilillä on 23 senttiä, ja lisää tulee joskus noin viikon päästä.
Miten tästä selviää? Mihin voin soittaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Puppaismin käskyt 👴🏻🥳
PUPPA sulla on housuissas, PUPPA on PIERU ja pieru on paskan postimerkki!
Sen sijaan että täällä vingut, googleta oman paikkakuntasi ruokajaot sekä niiden ajankohta. Jos heillä on joku yhteyshenkilö niin voit kokeilla soittaa hänelle ja kertoa tilanteestasi ja hän jotenkin yrittää auttaa ja opastaa sinua mistä saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kilahtaa palkka tilille ensi yönä noin klo 4. Viimeistään klo 4.30 olen mäkkärin autokaistalla. Olen syönyt lämmintä ruokaa viimeksi maanantaina ja viimeiset kolme päivää on mennyt näkkileivän voimalla.
IHAN oikeesti! ENsin ei ole rahaa, sitten kun on, tuhlaat roska"ruokaan"! Ei se ole ruokaa nähnytkään!Mene oikeaan kauppaan ja osta oikeat ainekset ja tee pariksi päiväksi!
Mäkissä maksat vain niistä pahveista ja mainoksista!
Vierailija kirjoitti:
Nyt trollit oikeasti poistukaa levittämästä tuota scheissea. Milloin on tilillä 3 €, milloin muutama sentti, ja pärjätä pitäisi ainakin kuukausi. Laittakaapa kerrankin laskelmat, mitä tilille on tullut, ja mihin se raha on mennyt. Sitä ennen turha valittaa. Ja puppaääliö voisit vetää alahuulesi pään yli ja nielaista. Tuo on jo sairasta.
Älä nyt hikeenny turhasta! Ihana syyspäivä kun vihdoinkin sataa vettä kunnolla. Ja Puppa on täällä parasta, tunnusta vaan. Seuraat kuitenkin innolla Pupan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt trollit oikeasti poistukaa levittämästä tuota scheissea. Milloin on tilillä 3 €, milloin muutama sentti, ja pärjätä pitäisi ainakin kuukausi. Laittakaapa kerrankin laskelmat, mitä tilille on tullut, ja mihin se raha on mennyt. Sitä ennen turha valittaa. Ja puppaääliö voisit vetää alahuulesi pään yli ja nielaista. Tuo on jo sairasta.
Älä nyt hikeenny turhasta! Ihana syyspäivä kun vihdoinkin sataa vettä kunnolla. Ja Puppa on täällä parasta, tunnusta vaan. Seuraat kuitenkin innolla Pupan elämää.
Suksi vit tuun idiootti.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
73e tuli viikko sitten tilille, ja sitä ennen olin elänyt 5 päivää niin että tilillä oli 4 senttiä.
Raha on mennyt ihan ruokaan.
Ap
Ktoppa mihin se on mennyt, kyllä tuolla pitäs saada aineksia jo monen päivän ruokaan, keittoihin jne!Mulla on 1,55€ per ateria varattu viidelle päivän ruualle, noin kaksisataa per kk 57euroa viikko, noin karkeasti laskettuna.
73 eurolla saa 73 kg puuroa. Tai soppatykillisen makkarakeittoa. Tai Kolme soppatykillistä makaronivelliä. Tai kolme reissua mäkkäriin. Tai kaksi ja puoli soppatykillistä riisipuuroa.
Älä osta eineksiä. Tolla rahalla syö hätätilassa kuukauden. Meillä on perheenä mennyt 4 päivää ja 23 euroa ruokaan. Joten kokkaa ite.
Vierailija kirjoitti:
Varasta kaupasta, ei siitä jää kiinni jos et ole ihan juopon näköinen.
Miksi kaupasta? Mieluummin sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi vit tuun idiootti.-eri
Siinä toinen hikeentyjä. Pupalta vähän karkkeja vasusta niin elämä helpottuu.
Miten aloittaja on pärjäillyt ja mihin ratkaisuun päädyit?
Huomasin että aloituksesta on jo n.8 päivää
Vierailija kirjoitti:
Miten aloittaja on pärjäillyt ja mihin ratkaisuun päädyit?
Huomasin että aloituksesta on jo n.8 päivää
Pahoittelut, katoin väärin, aloituksesta on jo kauan aikaa
Siis olet syönyt neljä tuntia sitten ja nyt jo nälkään kuolemassa ? Menepä kertomaan niille joilla menee kahdeksan tuntia päivässä etsiä puhdasta vettä, kuinka huonosti sinulla menee
Kuka kaivoi vanhan ketjun esiin? Ap on kyllä jo löytänyt ruokaa, tai sitten kuollut nälkään.
Seurakunnan ruoka apu. Ota yhteys oman seurakunnan diakonin. Yhteystiedot löydät varmaan oman kotikunnan seurakunnan nettisivuilta. Mä sain apua sieltä viime keväänä kun mun tilanne oli tosi tiukka. Ensin keskusteltiin oma tilanne. Sit sain kuivatarvikkeita kute kahvia ja näkkileipää ja muuta tarvikkeita. Sekä pakasteita joissa oli koulun ylijäämä ruokia. Ne riitti kauan. Oikeastaan mun silloiset kurssikaverit kertoi tästä mahdollisuudesta. Heidän kanssaan sinne menin. Nyt tiedän mistä saan apua. Toistaiseksi olen pärjännyt näin. Mietin tarkkaan mitä ostan ja mistä.
Googleta paikkakuntasi ruokajakelu. Vkl tuskin missään on. Omenoita voi myös ihan rehellisesti kysyä kun näet jollain puissa paljon oleva, niitä kasvanut yli tarpeen monella.