Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän oo paha jos juo niiin isot kännit ku vaa voi muutaman kerran vuodessa?

Vierailija
12.09.2024 |

Ja muuten ei juo alkoholai lainkaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paha. Tapaturma riskit. Älä juo.

Vierailija
22/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhat et sammu ja tukehdu oksennukseesi.  Kaverini kuoli kun sammui ja oksensi,  lapset 8 ja 10 jäivät ilman isää.

Mutta pääsipä vetämään kunnon kännit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ämpäriin on wanha loistava idea ja jos sen krapula kestää puoli vuotta niin ole tyytyväinen itseesi ;)

Vierailija
24/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muutama? 365?

ehkä joku 6-12 kertaa vuodessa. M18 AP

On tuo kyllä aika paha ja vaarallista. Noin tottumattoman kannattaa ensin treenata kunnolla ettei tule ylilyöntejä. Eli usean viikon kuuri niin alkaa olla jo hyvässä mallissa.

Vierailija
25/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhat et sammu ja tukehdu oksennukseesi.  Kaverini kuoli kun sammui ja oksensi,  lapset 8 ja 10 jäivät ilman isää.

No eri mjul mitää lapsii oo. Oon tyullii ite vciel lapsi M18

Sulla on selvästi jokin alkoholistitaipumus. Ehkä perinnöllinen halu saada pää sekaisin? Tai sosiaalisen ympäristön vuoksi et osaa muita tapoja rentoutua kuin ottaa kännit? Mieti tätä, jos nyt päätät olla kokonaan ilman alkoholia, niin elämäsi tulee todennäköisesti olemaan parempaa. 

Vierailija
26/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selvästi jokin alkoholistitaipumus. Ehkä perinnöllinen halu saada pää sekaisin? Tai sosiaalisen ympäristön vuoksi et osaa muita tapoja rentoutua kuin ottaa kännit? Mieti tätä, jos nyt päätät olla kokonaan ilman alkoholia, niin elämäsi tulee todennäköisesti olemaan parempaa. 

Tylsä paskaa se on ilman sitä. AP

Vierailija
27/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei oo paha. Poliisit herätteli mua kadulta kesällä, kun olin sammunut. Mut sanoin, et ainoo kerta tänä vuonna, niin päästivät mut menemään. Good times!

Vierailija
28/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En y,mmmärrä ennä mittää opnm niin kännissä saatttunaana

Vierailija
29/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surkeaa, jos elämä on tylsää paskaa. Korjaa mieluummin sitä paskaa elämää, äläkä tuhoa omaa terveyttäsi alkoholilla siksi, että elämässä on muut asiat huonosti. Juomisesta ei seuraa muuta kuin lisää ongelmia. 

Vierailija
30/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surkeaa, jos elämä on tylsää paskaa. Korjaa mieluummin sitä paskaa elämää, äläkä tuhoa omaa terveyttäsi alkoholilla siksi, että elämä

No kylhä se periaattees ot oikees. ap Sori koitan nyt olla juoamttaa alkaa jo oksettaaa

Vierailija
31/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per8innökkistäö tää on iha sama juon itteni kuoliaaks vitsi kuha saa ees vähä elämäst nautiiiii

Vierailija
32/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on paskaa, oli sitten selvin päin tai kännissä, niin mitäpä väliä sitten millään...

Vierailija
33/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ihmisiä, jotka juo itsensä niin isoon humalaan ku vaan voi. 

Tasoissa ollaan, minä en voi sietää kaltaisiasi parempia ihmisiä, moraalinvartijoita. Joten haistappa kakka.

Vierailija
34/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paha. Tapaturma riskit. Älä juo.

Ei täs mitää tapatueriii tapahu kuha joraan ja tanssin kunno musikilee lol

Vierailija
35/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl nolottaa aamulla mitä sitä on tullu keskusteltuu lol, älhää nyt suuttuko mulle kunhaan vaan juon vähäse

Vierailija
36/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mittään nolostu. Kukapa ei olis vetäny kunnon kalsarikännejä ja kirjoitellut nettipalstoille!

Vierailija
37/37 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelinvauriot, haimatulehdukset, aivovauriot, tapaturmat, kuolema, muille aiheutetut vahingot ja vammat, läheisille aiheutetut huolet, maksut, kauhu ja kammo, inho holtittomuudesta, suuret sairaalakulut, mielisairaalahoito jne.

Muutamalla kerralla vuodessa voi olla  monenlaisia seurauksia. Alkoholismi on mielisairaus, hoida mielesi kuntoon, niin voit paremmin, etkä selittele itsehoitoasi viinalla millään tekosyyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän