Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmiä kysymyksiä hormonikierukasta.

Vierailija
11.02.2007 |

Te kenellä kyseinen kierukka on, itse sitä vielä harkitsen. Voisitteko kertoa miten on toiminut. Siis onko ollut mitään haittaa, tuntuuko se missään (siis tunnetteko sen esim. sekstaillessa?), onko vuoto vähentynyt todella (mulla ihan kamalan runsaat kuukautiset), muitakin hyviä ja huonoja kokemuksia kuulisin mielelläni ennenkuin sellaisen itselleni menen ottamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat ne ei jää pois vaan niukkenevat. JA jos taas oikein niukat menkat saattaa jäädä pois.

Mutta kaikkien elimistö kun on erilainen, jollekkin sopii toiselle ei.

Vierailija
2/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat menkat kesti neljä päivää (normaalisti 7 päivää). Selvisin ihan parilla normaalisiteellä, kun yleensä olen tarvinnut 3-5 yösidettä päivässä. Tiputteluvuotoa on ollut n. reilu viikko ennen ja jälkeen menkkojen, mutta siitä olen selvinnyt pikkuhousunsuojalla. Pikkuhousunsuojaa olen pitänyt yleensä muutenkin, koska valkovuoto on niin runsasta, joten ei tiputtelustakaan ole haittaa ollut.

Vaikka tiputtelisi kaiken aikaa, olen silti tyytyväinen jos menkkojen kesto ja runsaus vähenee. Tilannehan tasaantuu kuitenkin vasta n. puolen vuoden käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnu millään tavalla, ei sekstaillessa eikä muutenkaan. Kuulemma joillakin saattaa langat pistellä miestä sekstaillessa mutta niitä lankoja voi sit lyhentää :)

Mulla oli ekan vuoden menkat kokonaan pois mutta nyt viimeiset kaksi vuotta ne on taas tullu ihan normaalisti ja säännöllisesti ja aika runsaanakin välillä.

Kierukan laiton jälkeen olen kärsinyt kovemmista ovulaatiokivuista kuin ennen kierukkaa.

Mutta kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen kapistukseen ;)

Niin ja, seksihalut on LISÄÄNTYNY kierukan myötä ;)

Vierailija
4/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa pidin vuoden ennen vauvakuumeen iskemistä. Siitä ajasta puolet oli kokonaan ilman vuotoa, vaikka ennen oli TOSI runsaat, pitkät ja kivuliaat kuukautiset. Ekankiun puolen vuodon aikana selvisin pukkuhouhunsuojalla. Vain alkuajan tiputtelu oli ärsyttävää, saim parin ekan päivän jomotus ja runsas vuoto.

Nyt laitatan tooisen hormonikierukan heti, kun pystyn!

Vierailija
5/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ei tuntunut ollenkaan. Ja mä en oo koskaan pystynyt käyttämään edes tamppoonia! Eli oli oikeasti huomaamaton =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme