Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tyytymättömyys parisuhteessa, seksi ja huomion puute

Palomies
12.09.2024 |

Onko normaalia että puoliso ei oikein huomio ikinä. Arki ja viikonloput ovat aivan samanlaisia. Töiden jälkeen avaa television ja katsoo sitä useamman tunnin, sen jälkeen käy koiran kanssa ulkona ja tämän jälkeen on iltapalan ja ilta tv;n vuoro.. Viikonloppuisin nukkuu myöhempään kuin minä ja herätessä ensin puoli tuntia tiktokkia ja sitten aamupalan tekoon/television katseluun. Viikonlopun ilta aktiviteetti on koiran kanssa lenkille ja tv:n/puhelimen katselu sama kaava toistuu koko ajan. Arjessa eikä vapaalla ei ole minkäänlaisia huomion osotuksia ja seksiä harrastetaan minun aloitteesta ellei ole huono ajoitus (millon ei ole käynyt vielä suihkussa tai vielä ei jaksa yms selityksiä) Puhelin kyllä menee monesti tämänkin edelle ja kun selaa tiktokkia ei välttämättä huomaa edes että hänelle puhutaan. 

Olemme 30vuotiaita ja kirjotan tätä miehenä. Olemme olleet yhdessä ammattikouluajoilta ja vaikea tietää mikä on muiden normaali. Nykyään seksi on surnauttimella väristelyä lähetyssaarnaajassa ja nopeet orgasmit. Olimme nyt kesällä reissussa ulkomailla ja seksiä harrastettiin niinkuin ennen. Toki tässäkin olen aina ollut "antavassa" roolissa ja naisen ainoa temppu on maata selällään sängyssä ja odottaa kun molemmat ovat tyydytettyjä. Ikinä ei ole oikein mitään yllätyksiä tai rutiinista poikkeavaa, haluaisin jotain leiskuvaa ja hetkessä olemista. Kaikki tuntuu niin ennalta suunnitellulta seksistä lähtien, sama kun laittaisi kalenteriin ajan 2 viikon päähän.

Saako muut extempore suuseksiä, suuteluita, kiihkeätä yhdessä olemista enään pidemmän seurustelun jälkeen? Toki itse en ole saanut ikinä.

Arjen muut asiat kyllä hoituu ja osallistutaan molemmat ihan saman verran. Läheisyys ja seksi sakkaa. Tuntuu, että näillä asioilla on itselle isompi merkitys mitä olen edes aiemmin käsittänyt.

Nyt hän on alkanut haaveilemaan lapsista, olen vain alkanu kyseenalaistamaan koko hommaa omassa päässä. Olemme hyvännäköisiä, vakityöt ja rahaa löytyy. Nainen on kylläkin lihonut ja itse taas olen liikuvampaa sorttia. Terveys ja pää on kunnossa molemmilla. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli täyteen 40v, vaimon kanssa oltu jo yli 20 vuotta, 16-17v lähtien. Nyt kun miettii niin ennen lapsia en miehenä osannut yhtään olla päivällä huomioon ottava, odotti vaan että illalla tapahtuu. Nyt lapset on jo teinejä niin rouvakin on innostunut ja tekee aloitteen aina kun saadaan olla kahden . Mutta jos ei lapsia ole niin yritä päivän aikana tehdä pieniä asioita, tyhjää tiskikone, vie roskat yms. Ja viet ravintolaan syömään ja muutama drinkki siihen päälle ja kotona näytät mistä tykkäät sängyssä niin nainen nauttii ja pyytää lisää jatkossa. Naiset tykkää kun niitä kuuntelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla