Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää olla työtön

Vierailija
11.09.2024 |

En voi uskoa että minä olen työtön :( osaan vaikka mitä, olen kouluttautunut, on monipuolinen kokemus, olen ahkera ja tunnollinen, kykenen itsenäiseen työskentelyyn mutta ei ole mitään ongelmia myöskään tiimityöskentelyssä. Firma jossa viimeksi työskentelin meni konkurssiin keväällä. Sen jälkeen ei mitään. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hävetä

Vierailija
2/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MANNETKAA HÄPEE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hävetä. Olet työtön, koska firma kaatui, ja varmasti motivoitunut olemaan olematta työtön.

Olen itsekin työtön, mutta opiskelen omaehtoisesti ja töitä on tulevaisuudessa varmasti. Olen kerännyt opintojen aikana hirveästi lisää osaamista ja oppinut itsestäni uutta. Tulevaisuus näyttää valoistalta.

Joskus tarvitsee ottaa happea, eikä se ole yhtään noloa, kunhan ei vuosia kestä ja erakoidu. 

Noloa se on siinä kohtaa, kun alkaa omasta tilanteestaan syyttää hallitusta/kelaa/työkkäriä ja pitää näitä kiusaajina.

Vierailija
4/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa olla työtön kun ei ole rahaa mihinkään! Ihan hirvittävää kituutusta ja kitumista, ei tätä voi kukaan työssäkäyvä kuvitella.

En minäkään voinut silloin kun palkkaa vielä nautin. Sitten ykskaks vain poks, ulkoistetaan toimia, ulos te siitä.

Vierailija
5/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIen olisi yrityksen perustaminen osaamisesi perusteella

Vierailija
6/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkää töihin" -huusi jo valtiovarainministerimme.

Unohtui vain mainita, että mihin töihin, kuka palkkaa, ja miksi uudelleenkouluttautumisesta leikattiin.

Vierailija
7/7 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ihan samoin kuin itsestään riippumattomista syistä halvaantunut häpeää liikuntakyvyttömyyttään.

Eli en häpeä, vituttaa toki, mutta ei työttömällä ole kovin paljon valtaa muuttaa statustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi