Onko sinua koskaan valo-/videokuvattu paljaana?
Kommentit (6)
gynekologi videokuvasi, ei tosin ollut siinä mitään seksuaalista, vaan tehtiin silloin hysteroskopia
En antaisi itseäni kuvata alasti ikinä, eikä kyse ole pelkästään siitä, ettei näky ole mielestäni mitään mikä kannattaisi tallentaa, vaan myös ehkä vainoharhaisuuteen asti kohoavasta epäilystä. Vaikka lähes niin paljon luotankin omaan puolisoon, niin en luota esim. nykyteknologiaan ja nettiin. Mutta lopulta syy on eniten siinä, etten näe mitään syytä tulla taltioiduksi rumimmillani.
On kuvattu, tilaan muutaman vuoden välein kuvauksen luottokuvaajaltani.
Heh. sanoisin että melkein jok'ikistä naista, joka lyhyessäkin parisuhteessa on ollut, on nakukuvattu, mutta he eivät ole kuvanneet miehiään. Tämähän on yksi kaikkein yleisimmistä seksileikeistä, jos ei yleisin. Myös kuuluisuuden kaunotarten keskuudessa, seikka jota tiedetään aivan varmasti vuotokuvien ansioista, kuten https://thefappening.pro/home-4/
Minua ei ole kukaan kuvannut, eikä kumma kyllä ole halunnutkaan kuvata vaikka olenkin melkoinen adonis, suorastaan seksin ja rakkauden jumalhahmo. Sen sijaan olin kuvannut (luvan kanssa) melkein jokaista kaunotarta jonka kanssa olen peuhannut. Tätä vastatusta ei ole vaihtoehdoissa. /M67v
On kuvattu ja videoitu, alasti, paljaana, kiihottuneena, laukeamiseen asti. Ihan itse olen kuvannut ja lähettänyt otokset vaimolle, mutta kukaan muu ei ole kuvannut.
Tai itse asiassa pieni mahdollisuus on että kerran joku on kuvannut. Joskus kauan sitten opiskeluaikoina meillä oli mökillä saunailta, jossa vietiin ulkomaisia vaihto-oppilaita saunaan ja avantoon. Siinä kun järven jäällä avantoon mentiin ja sieltä tultiin, niin huomasin että eräällä ehkä hiukan ujolla tytöllä (suomalainen siis), joka ei itse tullut saunaan, oli innostunut hymy kasvoilla ja kamera kädessä. Hän oli kyseisen opiskelijayhdistyksen aktiiveja kuten itsekin olin, mutta en koskaan jälkeenpäin kuullut, olinko päätynyt kuvaan ja millaiseen kuvaan. Voi kuitenkin olla, että sillä kertaa päädyin alasti filmille asti, ja olisihan se jännä tietää vuosikymmenien jälkeen, onko kuvasta ehkä ollut jotakin iloa jollekin 🙂