Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ota apu vastaan - pyydä sitä

10.02.2007 |

Kun sain ainoani 21 vuotta sitten en halunnut ketään miestäni lukuunottamatta laitokselle, ensimmäiset vieraat meille vasta viikkojen jälkeen, halusin elää tiukasti keskenämme.

Kun sisareni synnytti muutamaa kuukausi sitten hän halusi minut luokseen hetipian sen jälkeen kun hän tuli laitokselta kotiin. Siinäpä elimme kolmestaan (isä joutui käymään sen viikon töissä) vajaan viikon verrran.

Heräsimme öisin, nostin lapsen sisarelleni, hän imetti, minä ruokin ja juotin sisarta, sisar nukahti, minä vaihdoin vaipat, annoin maidonkeräimeen valuneen maidon pullosta vauvalle, röyhtäytyin, nostin vauvan sisaren viereen sänkyyn nukkumaan, makasin itse lattialla patjalla ja pidin kättäni vauvan päällä, että hän käteni lämpöön ja sisaren tuhinaan nukahti vähitellen.

Ja sama uusiksi kun lapsi heräsi.

Sisko sai tarpeeksi unta, lapsi sai pullosta sen verran lisää että nukkui monta tuntia kerraallaan, minä sain olla osa heidän ainutlaatuista ihanaa elämäänsä, mies oli tyytyväinen, totaalinen win-win-win

Sisareni nerokkuus, kyky ottaa vastaan sisaren, wanhan waimon apu herättää minussa hillitöntä kunnoitusta. Minä en olisi ikinä ite kyennyt omassa kaikkivoipaisuudessani moiseen. Lapsi - kummilapseni - tulee aina olemaan ihollani näiden yhteisten öiden takia, joina hoisin häntä, kiloa kevyempää kuin omaa (vegaani)vauvaa.

Kun vajaan viikon jälkeen lähdin kotiin olin aivan loppu. Nelikymppinen hyväkuntoinen!! (jaksan juosta yli tunnin) tipahtaa yöheräämisistä. Junanvaihtoon heräsin kännyn värinähälytyksen siristäen lantioluuta.

Jos Sinulla on joku joka voi olla tukenasi ja apunasi alussa pyydä!! Sinä voitat!! Te kaikki voitatte!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun sain kaksoset muutama vuosi sitten, oli aivan päivänselvää että yksin en tule selviämään, joten kaikki apu jota saatavilla oli, valjastettiin käyttöön. Eikä kukaan kieltäytynyt.

Vierailija
2/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkautuvieni rintojeni kanssa ajattelin, voi kunpa joku yöllä tarttuisi tuohon rakkaaseni ja nostaisi hänet rinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärtänyt kun olin jo liian väsynyt.