Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleistietämys syntyy havainnoimalla ympäristöä ja ihmisiä, se ei synny iltapäivälehtien kansista

Vierailija
09.09.2024 |

Sieltä syntyy vaan valetietämys, ne jutut ei vastaa todellisuutta ollenkaan. 

Ihan vaan vastaukseksi jollekkin kuka sanoi tonne yhteen aloitukseen niin. 

En mä ihan pihalla ole maailmanmenosta vaikka mä en uutisia luekkaan, tottakai mä havainnoin omassa arjessa kaiken mitä tapahtuu

Mut se pointti oli siinä, et mä en ui niiissä iltalehtien valheissa aamusta iltaan ja sekota omaa päätäni niillä valheilla

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain varmasti totta. Iltalehti lukemalla sitä vasta todellisuus hämärtyy ja näkee uhkakuvia kaikkialla. Mutta jonkun verran niitä on luettava että pysyy vähän kärryillä, mitä ihmisten pään menoksi taas keksitty..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "Venäjä on totuus" -aloituksia. Teihin ei ole luotettu sekuntiakaan Mainilan laukausten ja Tsernobylin jälkeen!

Vierailija
4/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se menee

Vierailija
5/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla sä tolla havainnoinnilla saat sitä yleistietoa koko maailman asioista?

Iltapäivälehdet nyt on juoru- ja skandaalinhakuista paskaa, eikä tosiaan yleistiedon lähde. Tiedonlähteenä käytetään tietenkin vakavastiotettavampia sanomalehtiä. Omaa ympäristöä tarkkailemalla ei saa mitään tietoa maailman tapahtumista, tieteellisestä kehityksestä jne. 

Vierailija
6/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistietämykseen kuuluu maailmanmenojen seuraaminen. Iltapäivälehdissäkin on oikeita uutisia, mutta kerta pidät niitä kokonaan hömppänä niin sinulta puuttuu medianlukutaito täysin.

Vierailija
7/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistietämykseen kuuluu maailmanmenojen seuraaminen. Iltapäivälehdissäkin on oikeita uutisia, mutta kerta pidät niitä kokonaan hömppänä niin sinulta puuttuu medianlukutaito täysin.

Toki sitä maailmanmenoa on parempi seurata iltapäivälehtiä laadukkaammista lähteistä, mutta tosiaan, kyllä ne perusuutiset niistä ip-lehdistäkin löytyy. 

Vierailija
8/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku- ja kirjoitustaidoton VKK-apukoululainen ammentaa maailmankuvaansa YouTube-videoista ja telegram-kanavilta. Lisäksi hänellä on kertomansa mukaan suora kontakti ufo-miehiin.

Tästä voi päätellä, millainen älyllinen kapasiteetti ryssssssssän kätyriksi ryhtyvällä jep-miehellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän