Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä kauhistuta mitä nuoret naiset ja nuoret miehet käyvät läpi tässä nykymaailmassa??

Vierailija
08.09.2024 |

Tarkoitan sitä, että esim instagram, tiktok ja kaikki tuo muu nuorten käyttämä "some" on täynnä täydellisten naisten ja miesten kuvia. Lisäksi siellä on tekoälyllä luotuja "kauneusihanteita" joihin nuoret sitten vertaavat itseään. On siellä tietysti myös tavallisia ihmisiä, mutta herkässä kasvuvaiheessa nuoret tietysti vertaavat itseään just näihin jotka ovat "suosittuja".

Mieleen jää erään tavallisen nuoren naisen kirjoitus, meni suunnilleen näin:

"Miten riitän tässä maailmassa kenellekään, minua ei pidetä arvokkaana, kauneusteknologia lisääntyy kovaa vauhtia ja jopa minua nuoremmat tytöt näyttävät paremmalta kuin olisin koskaan voinut tuossa iässä. 25-vuotiaana tunnen itseni jo arvottomaksi, minulla ei ole ollut lainkaan suhteita miehiin ja suuri osa on hylännyt minut heti tutustumisen yhteydessä. Olin tänään sosiaalisessa tapahtumassa ja en voinut olla vertaamatta itseäni jokaiseen ikäiseeni naiseen."

Tuon olisi voinut kääntää myös toisinpäin, että nuori mies olisi kirjoittanut naisista, mutta ymmärsitte pointin. Eikö teitä sureta ja kauhistuta nuorten puolesta? Lisäksi ei vaan voida sanoa nuorelle, että sulkekaa kaikki somet, se on osa nykynuoren elämää. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilket skit. Orkade inte ens läsa hela dravlet.

Ingen plikt att Delta i diskussionen här Heller , vetdu.

Eller...?

Vierailija
22/22 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistuta. Minullakin onneksi normaalit aikuiset lapset, jotka tietävät mitä on oikea elämä ja mitä taas on some. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi