Millainen on ihminen jossa kaikki on kiehtovaa?
Kommentit (13)
Joskus ihminen täydentää omia vajavaisuuksiaan peilisolujen kautta. Siis heijastamalla muita. Tämä on ok vain jos ei ole kade. Kateelliset luulee että muilla on paremmin vaikka kukaan ei tiedä mitä joku toinen sisimmässään kokee.
Sellainen tyhmä kuin minä. Sori, jos ärsyttää. En onneksi tuppaudu kenenkään seuraan.
Joka osaa psyykata muita, miellyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli (ja se tunne oli molemminpuolista ... vain 1:n vuoden: täältä opin: rakkaus on biologinen (vai kemiallinen?) reaktio, kestää vuoden ja dätsit.
(juu seksiä ... muuta ollutkaan ....)
Kestänyt jo 3 vuotta.
Identiteettisi kumpuaa siitä, miten ajattelet, puhut ja toimit. Kun ajattelet, vaikutat geneettiseen ilmentymääsi ja muodostat omasta sinulle ominaisesta tulkinnastasi fyysisiä ajatuksia, ajatuksia jotka ovat erilaisia kuin kenenkään muun ajatukset. Sinulle on suunniteltu kaunis ajattelutapa, joka ilmenee varhaislapsuudesta lähtien. Sinua ei määrittele se, missä olet tai olet ollut vaan se, mihin olet matkalla. Asenne ratkaisee.
Nuorekas, atleettinen, huoleton, seksikäs, helposti lähestyttävä, hymyilevä ja fyysisesti esillä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas, atleettinen, huoleton, seksikäs, helposti lähestyttävä, hymyilevä ja fyysisesti esillä.
Kuvailit juuri mun uuden pomon, hän on kaikkea tätä
Ykköspointti tietenkin ettei ole köyhä..mielenkiinto loppuu persaukiseen samantien..on oltava sitä millä mällätä!
Mun ex oli (ja se tunne oli molemminpuolista ... vain 1:n vuoden: täältä opin: rakkaus on biologinen (vai kemiallinen?) reaktio, kestää vuoden ja dätsit.
(juu seksiä ... muuta ollutkaan ....)