Käsi sydämellä - oletko koskaan puijannut itsepalvelukassalla?
Kommentit (46)
En. Ei ole tarvetta puijata. Käyn töissä ja ostan sitä mihin varat riittää.
Yhden kerran epähuomiossa. Tuoretiskiltä laitettiin samaan rasiaan kahta eri tuotetta. Luin vain toisen. Huijaus 1.50e.
En. Minulla on omatunto ja kunnioitan sitä, että Suomessa ollaan vielä aika rehellisiä.
En koskaan! Muuten en ole mitenkään tarkka, mutta toi on mulle jotenkin kunniakysymys, että siellä maksetaan kaikki just oikein.
Muovipusseja tullu salee otettuu ilmaseks vaikka kuinka monta. Ei vaan muista..
Laittakaa mut vankilaan nyt. Meneeks tää tieto sinne omaan kansioon?
En. En tosin käytä niitä huonon suunnittelun vuoksi tai jos on monta ostosta. Yksi kone alkoi huutaa kauheasti.
En, mutta itsepalvelukassa on puijannut minua monta kertaa. Sama tuote on laskutettu useampaan kertaan.
En. Joskus jäänyt joku edullinen tuote epähuomiossa skannaamatta. Kun olen huomannut, olen seuraavalla ostoskerralla ostanut saman tuotteen ja piipannut sen 2 kertaa
En huijaa enkä rötöstele muutenkaan enkä ip-kassallakaan116 aio aloittaa.
En ole. Olen kuitenkin miettinyt miten helppoa se olisi hevituotteilla ja irtokarkeilla, mutta en kuitenkaan saa siitä kutkuttavaa kokeilemisenhalua.
Kyllä kerran kun tuotteessa ei ollut viivakoodia. Jono normikassalle oli valtava. Jos eivät osaa laittaa viivakoodia tuotteeseen niin oma on moka
En