Ostin perunoita mutta ne oli ihan vihreitä.
Vein ne s markettiin takas mutta en saanut rahoja takas. Siis vihreät perunat ei ole syötäviä minun mielestä. Pitääkö oikeuden kautta hakea 1 euro takass.
Kommentit (7)
Minulla oli 5 vihreää perunaa kilon pussissa alku kesästä, heitin ne vihreät pois. En ostanut samaa merkkiä enää. Viimeksi ostin kesäperuna nimisiä, ovat hyviä.
Siksipä minä ostan aina pestyjä irtoperunoita, niin voi itse valita ja tarkistaa asian. Harvoin on vihreää tai muuten pilaantunutta perunaa pussiin sattunut.
Harmi, olisi pitänyt saada rahat takaisin kun syömäkivotonta on vihreät perunat. No, en lähtisi hakemaan oikeuden kautta.
Voit tehdä reklamaation S-kanavan kautta, jos myymälässä ei hyvitetä pilaantunutta tuotetta.
Minulle on hyvitetty aina, jos olen valittanut. Kun mäkätin kukkakimpuista, ostin siis Prismasta kaksi kimppua kun tuli vieraita ja harmitti. Sain rahat takaisin. Tiesivät varmasti milloin kukat tulleet ja että olivat roskaa.
Nyt tiedän suunnilleen milloin sinne kukat tulevat ja nuuskin tarkkaan leikkokukkien juuret, ovatko limaisia. Ehkä en valittaisi parista perunasta lainkaan, en toki söisi yhtäkään.
Veithän takaisin koko pussin? Jos et vie koko pakkausta takaisin, ei kaupan tarvi hyvittää mitään. Silloinhan olet käyttänyt jo tuotetta, jos olet esim. osan perunoista syönyt.
Syön pois vaan vihree peruna kasvattaa kalua,