Mitä työtä skitsoaffektiivinen työkyvyttömyyseläkeläinen voisi tehdä osa aikaisesti?
Olin ennen hoitoalalla 15v ja sitä en voi enäätehdä enkä haluaisi. Tarvisin lisätuloja. Enkä tiedä kuka edes palkkaisi minut?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan palkkaa jos saa tietää sairaudestasi. Onko lääkitys niin hyvin tasapainossa, että pystyt tekemään työtä? Kokeile esim. kassatyötä, tai hyllytystä. Niihin pääsee matalalla kynnyksellä.
Itse tein tehtaassa hommia, ja vaikka työt sujuivat niin harhaiset sekoiluni muuten saivat työyhteisön käymään aika kuumana. Tuli kaikenlaista ongelmaa.
Mulla siis bipo1, ja maanisena töihin.
Hulluinhuoneen vaksiksi. Ei erotu joukosta.
Ei paljo ole muita mahdollisuuksia kuin onlyfanssin tyyliset jutut, oikeesti..
Tai muu täysin itsenäinen etätyö,jollaista en osaa keksiä.
En halua lasten takia tehdä of sisältöä. Miten voin parantaa elämänlaatuani kun en tule toimeen rahallani? Aivan kuin sairastuminen olisi oma vikani
Ap
Ei kukaan palkkaa jos saa tietää sairaudestasi. Onko lääkitys niin hyvin tasapainossa, että pystyt tekemään työtä? Kokeile esim. kassatyötä, tai hyllytystä. Niihin pääsee matalalla kynnyksellä.
Itse tein tehtaassa hommia, ja vaikka työt sujuivat niin harhaiset sekoiluni muuten saivat työyhteisön käymään aika kuumana. Tuli kaikenlaista ongelmaa.