Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä logiikka kommenttien poistamisessa on?

Vierailija
07.09.2024 |

Kysyy varsin vasta tänne päätynyt. Kommentoinnin kärkkäästi, mutta en kiroile tai hauku, en kehota vahingoittamaan itseäni tms. Silti kommentteja joko ei julkaista tai poistetaan.

Esimerkiksi se yksi keskustelu siitä, kuinka kauan pysyy hengissä puurolla ja marjoilla - ap haistattelu monella, nimitteli vajakiksi ja mitä näitä nyt on. Mutta minun kommenttini, jossa kyseenalaistettiin se onko aloittaja sovelias hoitoalalle, kun käyttäytyy täällä provosoituna todella aggressiivisesti - poistettiin.

että voisitteko kokeneemmat nyt kertoa, onko modeilla täällä jotain erityisiä triggeripisteitä joita kannattaa välttää, jos haluaa kommenttinsa pysyvän seinällä? Joitain sanoja? Vai mennäänkö ihan mielivallan keinoin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommenttia ei julkaista niin olet käyttänyt sanaa joka tarkastetaan moderoinnissa. Jos joku nimittelee vajakiksi tai muuten niin halutessasi "ilmoita asiattomaksi" ja yleensä viesti silloin poistetaan tarkastuksen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat ja totuudenmukaisimmat/nasevimmat jää julkaisematta...täällä ei ole sananvapautta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestissä on joku "sakkosana", tulee ilmoitus: "Viesti julkaistaan tarkistuksen jälkeen." Ei julkaista.

Jo julkaistu viesti voidaan poistaa, jos joku ilmoittaa sen asiattomaksi, ja siinä on moden mielestä ideologisesti epäilyttävää sisältöä. Ideologisesti "oikeanlaisia" viestejä ei poisteta, vaikka niistä tulisi useita ilmoituksia, että ovat asiattomia.

Vierailija
4/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat ja totuudenmukaisimmat/nasevimmat jää julkaisematta...täällä ei ole sananvapautta..

Mä ymmärtäisin tosi hyvin jos vaikka tapa ittes-tyyppiset kommentit poistettaisiin, kuuluukin poistaa. Mutta se, että nasevasti mutta ilman haistattelua vastaa jollekulle, joka vi***tua haistattelee omissa viesteissään, eikä vastausta julkaista.. no, en ymmärrä. Ei taida olla minun paikka tämä, mielivaltainen sensuuri on ensimmäinen askel kohti jotain todella huonoa. 

Jos viestiäsi ei julkaista, siinä on ollut jokin yksittäinen sana, jonka takia teksti jäi sensuurin seulaan. Osa noista sanoista on todella kummallisia, esimerkiksi k ä ä p i ö on palstalla kielletty sana, vaikka puhuisit Lumikin pikku ystävistä.

Jos taas viestisi poistetaan myöhemmin, luultavasti useampi käyttäjä on ilmoittanut sen asiattomaksi.

Vierailija
5/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin tosi hyvin jos vaikka tapa ittes-tyyppiset kommentit poistettaisiin, kuuluukin poistaa. Mutta se, että nasevasti mutta ilman haistattelua vastaa jollekulle, joka vi***tua haistattelee omissa viesteissään, eikä vastausta julkaista.. no, en ymmärrä. Ei taida olla minun paikka tämä, mielivaltainen sensuuri on ensimmäinen askel kohti jotain todella huonoa. 

Jos viestiäsi ei julkaista, siinä on ollut jokin yksittäinen sana, jonka takia teksti jäi sensuurin seulaan. Osa noista sanoista on todella kummallisia, esimerkiksi k ä ä p i ö on palstalla kielletty sana, vaikka puhuisit Lumikin pikku ystävistä.

Jos taas viestisi poistetaan myöhemmin, luultavasti useampi käyttäjä on ilmoittanut s

OK, kiitos, onko niitä sanoja muita?

Vierailija
6/6 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestissä on joku "sakkosana", tulee ilmoitus: "Viesti julkaistaan tarkistuksen jälkeen." Ei julkaista.

Jo julkaistu viesti voidaan poistaa, jos joku ilmoittaa sen asiattomaksi, ja siinä on moden mielestä ideologisesti epäilyttävää sisältöä. Ideologisesti "oikeanlaisia" viestejä ei poisteta, vaikka niistä tulisi useita ilmoituksia, että ovat asiattomia.

Mulle ei ole tuollaista viestiä tullut, eli kyse on sitten tuosta ideologiasta - pystyisitkö avaamaan sitä hiukan tarkemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän