Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattoremontin hinta nykyään?

Vierailija
07.09.2024 |

Tartteis 100m2 peltikatto vaihtaa uusiin pelteihin.  Oisko joku viime aikoina tehnyt kattoremppaa ja mihin hintaan? Mitä hinta sisälti? En viitsi tarjouspyyntöä ainakaan vielä laittaa firmoihin, koska puhelinnumero on niissä tietysti aina pakollinen, mutta sitten alkaa pakkomyynti ja numero menee sitten jakoon kaikille kattoyrityskavereille.. mutta vähän jotain osviittaa kaipaisin nykyhinnoista.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

700000

Vierailija
42/44 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinko mahollista laittaa uus katto vanhan päälle, kun on kevyestä peltikatosta kyse? Meillä on lähes muovia katto, aaltoilevat levyt. Ajateltiin laittaa uus kate tämän entisen päälle.

Onko sellasesta kukaan kuullut?

Ehdotin niille kiusallisille katonmyyjille ja rännien myyjille, että voisivat kiinnittä  entisen päälle uuden katteen. Mies meni ihan solmuun.

Sanoi, että 2,50 euroa on vanhan tiilikaton poisto siis neliöltä. Vai oliko se uuden asentamisen kanssa, en jaksanut kun ei tullut selvää asiasta.

Minä voin vaikka itse poistaa pellit, mutta ei viitsi niitä vielä lähteä poistamaan jos on varaa remonttiin vasta sitten joskus =) tuota uusien laitto vanhan päälle olen miettinyt, mutta jostain olin lukevinani ettei kannata, nyt en jaksa muistaa että mikä se syy varsinaisesti oli. Jos on välikatossa sanomista niin toki näkee sitten samalla kunnon

Mulla uusittiin torpan vanha tiilikatto lukkopeltikatoksi. Wanhat päreet jäivät alle, mutta päälle uudet ruoteet, oikaisu, aluskate ja vielä koolaukset ennen peltejä. Räystäitä jatkettiin harjan suunnassa molemmin puolin, kun olivat alunperin turhan lyhyet. Myös räystäskourut, syöksyputket  ja uudet seinä/lapetikkaat, otsalaudat ym. maalauksineen. Ja kuistin katto samoin. Koko lysti maksoi 11000€, katon koko n. 88+12= 100 m2. Länsi-Suomi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinko mahollista laittaa uus katto vanhan päälle, kun on kevyestä peltikatosta kyse? Meillä on lähes muovia katto, aaltoilevat levyt. Ajateltiin laittaa uus kate tämän entisen päälle.

Onko sellasesta kukaan kuullut?

Ehdotin niille kiusallisille katonmyyjille ja rännien myyjille, että voisivat kiinnittä  entisen päälle uuden katteen. Mies meni ihan solmuun.

Sanoi, että 2,50 euroa on vanhan tiilikaton poisto siis neliöltä. Vai oliko se uuden asentamisen kanssa, en jaksanut kun ei tullut selvää asiasta.

Minä voin vaikka itse poistaa pellit, mutta ei viitsi niitä vielä lähteä poistamaan jos on varaa remonttiin vasta sitten joskus =) tuota uusien laitto vanhan päälle olen miettinyt, mutta jostain olin lukevinani ettei kannata, nyt en jaksa muistaa että mikä se syy varsinaisesti oli. Jos on välikato

Jatkan vielä, että kaikki purku- ym. jätteen poisvienti sisältyi urakkaan. Katolta pudotellut tiilit menivät tienpohjaksi jollekin maajussille.

Vierailija
44/44 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot liikkeet ottaa isot hinnat. Pari ammattitsitoista rakennusukkoa hoitaa homman alusta loppuun tuhansia euroja edullisemmin.