Paras yökestovaippa?
Millainen yövaippa teillä on käytössä alle puolivuotiailla vauvoilla?
Itse olen päätynyt yhdistelmään: Nauhavaippa, pötköksi taiteltu harso, flanellinen lisäimu, kuivaliina, päällä villahousut. Kuivana pysyy koko yön mutta aika monta kerrostahan tuossa on...pärjääkö joku ohuemmalla paketilla, millä?
Kommentit (4)
S-koon Kanto A-I-O on pelittäny hyvin, joskus oon jonkun lisäimun sinne taskuun sujauttanu, mutta yleensä se on ihan semmosenaan.
Kokeilussa on pian 3-kuisella tytöllä Tots Bots Bamboozle ja Ronjan tuplabambuläppä. Aluksi toimi Unimix lisäimulla ja muotoonommeltu flanellinen sisävaippa, Hakumi, jossa on imukerroksena froteeta. Nuo bambuvaipat ovat OK, mutta kuivuvat hitaasti. Hakumi ei millään riitä yksistään vaan vaatii lisäimua, jolloin paketin koko kasvaa.
Suosikki on ehkä kuitenkin Kanto AIO. Lisäimu taskuun sujautettuna toimii hyvin ja kuivuu nopeasti.
... pissaa aika paljon öisin (Lidlin 4-9 kg kertis ei aina jaksa kaikkia yöpissoja imeä). Meillä ei ole kertaakaan pettänyt bambuinen Babybeehinds. Sisään olen laittanut molemmat mukana tulevat boosterit. Päällä saman merkin PUL-kuoret, alkuun laitoin vielä villikset lisävarmistukseksi. Tuolla mennään 12 h.
... tuon ikäisinä HH-taskuvaippa ja sisällä popoliinin harso.
Nykyään tuo paketti vuotaisi ennen 23.00 :/
Tällä hetkellä on Iloisen elefantin tekemä turvevaippa jonka sisäpinnalla on microfleece, sisällä suorakaiteena 2 lisäkerrosta turvefroteeta ja kauttaaltaan vaipassa olevat 2 kerrosta turvefroteeta.
Päällä on niin ikään iloisen elefantin tekemät fleece kuoret joissa on sisäpinta kaksinkertaista ohutta fleeceä ja ulkopinta liekkifleeceä.
Ei ole kertaakaan vuotanut tämä paketti :D
Ajattelin kokeilla vaipan päälle Veikeät vekarat villahousuja. Ne on Alpakka-merino neulosta ja näyttää tosi kivoilta.
Onko kenelläkään kokemusta niistä?