Olen ollut naimisissa jo 30 vuotta, vaikka olen aina rakastanut toista miestä. Mitä tehdä?
Asiat eivät mene aina niinkuin haluaisi. Rakastamani mies meni naimisiin toisen naisen kanssa. Sen vuoksi minä menin naimisiin ensimmäisen miehen, joka halusi kanssani naimisiin. En ole koskaan ollut onnellinen.
Kommentit (7)
Ei kai asialle enää voi tehdä mitään. Jos teillä menee hyvin niin jatka nykyisessä liitossa, jos se on huono niin eroa. Muista kuitenkin, ettei onni koskaan löydy toisesta ihmisestä.
AP, oletteko kokeilleet ATM.
Se voisi vahvistaa liittoanne, tosin voisi jäädä paska maku suuhun jos siitä huolimatta eroaisitte.
Kannattaisi varmaan tulla jo ulos kaapista.
Minä menetin rakastamani miehen toiselle naiselle juonittelun vuoksi. Tämä nainen selkäni takana teki häpeällisiä tekoja ja pani ne minun syykseni. Valheet selvisi minulle vasta vuosien kuluttua.
Olen kuullut, että naiset ovat valmiit tekemään vakaviakin rikoksia saadakseen haluamansa miehen.
Turhaa ulinaa. Ensinnäkään tää ei edes kuulu seksipalstalle. Mee tonne toiselle puolelle hakemaan myötätuntoa.
Tuskin saat rakastamaasi miestä takaisin koska hän ei aikanaan valinnut sinua . Miksi kapinoit etkä pääse tunteesta eroon ? Itse menin naimisiin ensimmäisen naisen kanssa joka kelpuutti minut . Siihen mennessä en ollut vielä kelvannut kellekään . Nyt kun on mennyt 40v rakastan tätä naista vaikka en pidäkään hänen kaikista ominaisuuksista ja tuskin hänkään pitää kaikista minun piirteistä .Nainen on silti rakastanut minua ehdoitta niin päätin että se riittää minulle.