Ihana Sami Kuronen, onko?
Kommentit (54)
Eikö hän ole jo viisikymppinen? Jotenkin outoa tuossa iässä alkaa larpata jotain rokkaria
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miten tollanen päästetään telkkariin!?
Ööö, miten niin? Alansa ammattilainen.
Samaa limatasoa kuin Roope SAlminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
N62
Niin varmaan, mutta kukaan ei panisi sinua.
SItähän täällä ei kysytty.
N62
Nonii mummo kone kiinni.
Kaffebulla kirjoitti:
Eikö hän ole jo viisikymppinen? Jotenkin outoa tuossa iässä alkaa larpata jotain rokkaria
Kuten jo sanoin edellisellä sivulla, aikuisilla on omat kehitysasteensa ja me 70-luvulla syntyneet emme tule koskaan saavuttamaan niitä korkeimpia.
Mun vanhemmat ja Samin äiti pyöri samoissa ryyppyporukoissa. Me jouduttiin ottamaan vastuuta hyvin varhain itsestämme. Siinä missä suht normaalin lapsuuden eläneellä on aikaa kehittyä henkisesti se koko lapsuus alkaa meillä vasta pitkällä aikuisuudessa. Rock-tähteys oli Samin lapsuuden haave, jotkut ei toteuta niitä haaveitaan koskaan ja jotkut vasta vähän myöhemmin, ja jotkut saa ne tarjottimelta ojennettuina, jne.
Olen itse samaa ikäluokkaa ja kyllä pidän vähän lapsellisena viiskymppistä ukkoa joka haluaisi olla rokkari ja heiluu juontajana jossain teinien ohjelmissa. No saa hän toki yrittää, kerranhan täällä vain eletään.
🇺🇦🇮🇱
On tehnyt itsestään myyvän tuotteen naisille.
No ei todellakaan ole ihana eikä näytäkään miltään.
Vai oikein musiikkiuraa tekemässä. Mahtaako olla saman luokan menestystarina tulossa kuin Zedulla taannoin?
Sami Kuronen -riesling on kyllä hyvää, itse äijä vaikuttaa limaiselta D:
No ei oo ihana. En tajua mitä ihanaa on kaverissa, jonka ura on juontaa pettämisohjelmia, jolla on viiskymppisenä pitkä liruletti ja joka on täynnä itseään (elämäkerta ihmisestä, joka ei oo kuitenkaan tehnyt tai saanut aikaan mitään mainittavaa).
Onko hyvä laulajana? En ole kuullut kappaleita häneltä.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo ihana. En tajua mitä ihanaa on kaverissa, jonka ura on juontaa pettämisohjelmia, jolla on viiskymppisenä pitkä liruletti ja joka on täynnä itseään (elämäkerta ihmisestä, joka ei oo kuitenkaan tehnyt tai saanut aikaan mitään mainittavaa).
Jos kuitenkin jättäisi ulkonäön arvostelun väliin, se on todella epäkohteliasta. Saahan ihminen pitää millaisia hiuksia vaan, se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa vaikka olisi millaiset hiukset.
Kiitti korjauksesta.