Voiko aikuisiällä oikeasti kehittää kieliharjoitteille laatikkoleuan jota naiset ihailevat vai onko kyseessä puhdas huijaus?
Kommentit (33)
"Voi tietty kysyä, haluaako esim. naiset itselleen jämäkämmän leuan? Heikko leuka ja poskipäät ovat toisaalta baby-face/ feminiinisiä piirteitä."
saatana että on typerää porukkaa :DDDDD
Minä kiinnostuin mewingista, kiitos sinulle joka kerroit sen olemassaolosta:D nimittäin saattas auttaa kaksoileuan kanssa myös. Otan testiin:)
Työkaverini oli miesmalli. Piti kynää suussaan usein, siis huulten myötäisesti pituussuunnassa välttämättä koskamaan huulillaan kynään. Omissa oloissaan siis teki tuota, näytti minulle kerran kun valitin turvonneita silmänalusia. Aloin käyttämään tuota konstia ja loppui myös hampaiden pureminen yöllä ja koko ilme virkistyi. Pari vuotta kun olin käyttänyt kynäkonstia ehkä puoli tuntia päivässä niin kasvot näyttivät ihan eriltä. Liian vähän ilmeilemme nykyään, kasvolihaksemme nahistuvat käytön puutteessa
Joku tutkija sanoi että vanhempien pitäis jo pikkulapsiltaan tarkistaa kielen asento että he pitävät kieltä kitalaessa. Näin voi estää sen että lapsi ei tarvitse myöhemmin oikomishoitoa. Toi liike mew auttaa myös pään asentoon. Eli kyseessä ei ole mikään "hömppä" vaikka sitä voi myös käyttää kosmeettisiin tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini oli miesmalli. Piti kynää suussaan usein, siis huulten myötäisesti pituussuunnassa välttämättä koskamaan huulillaan kynään. Omissa oloissaan siis teki tuota, näytti minulle kerran kun valitin turvonneita silmänalusia. Aloin käyttämään tuota konstia ja loppui myös hampaiden pureminen yöllä ja koko ilme virkistyi. Pari vuotta kun olin käyttänyt kynäkonstia ehkä puoli tuntia päivässä niin kasvot näyttivät ihan eriltä. Liian vähän ilmeilemme nykyään, kasvolihaksemme nahistuvat käytön puutteessa
Ai siis puri hampailla kynää pitäen huulia irrallaan kynästä? Mua kiinnostaa nää:) oon vaan vähä humalassa niin en ehkä tajunnu ohjetta ihan
Onkohan Hjallis kateellinen semmoiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mikä on se kieliharjoite, jolle laatikkoleuka pitäisi kehittää?
Harjoitteen nimi on "Mew" tai "mewing". Joku suukirurgi (en enää muista kaverin nimeä) kehitti sen. Siinä kieli painetaan kitakakea vasten. Oikean paikan löydät kun "naksauttelet" kieltä kitalakea vasten, kuten pikkulapset usein tekevät pelleillessään ja saavat aikaan naks-äänen.
Kielen kuuluisi alunperin olla siinä kitalaen syvennyskohdassa mutta nykyihmisillä se on veltostunut ja valunut mistä seuraa heikko leuka ja vajonneet poskipäät. Mew'iä voi harjoitella esim. litistämällä purukumia kielellään kitakakea vasten. Liikkeen väitetään auttavan mm. kuorsaamiseen.
Mewingin hyötyjä ovat mm. korkeat voimakkaat poskipäät ja silmien alla olevien "kuoppien" täyttyminen. Eli poskipäät kohoavat ja nostavat silmäaukon luita. Voi itse testata kun painaa kieltä kitalakea vasten niin l
Oon tehnyt tuota lapsuudesta asti, eikä mulle mitään leukalaatikkoa ole syntynyt, eikä poskipääni ole sen kummallisemmatkaan kuin sisareillanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku tutkija sanoi että vanhempien pitäis jo pikkulapsiltaan tarkistaa kielen asento että he pitävät kieltä kitalaessa. Näin voi estää sen että lapsi ei tarvitse myöhemmin oikomishoitoa. Toi liike mew auttaa myös pään asentoon. Eli kyseessä ei ole mikään "hömppä" vaikka sitä voi myös käyttää kosmeettisiin tarkoituksiin.
Juu sen uskon että tuollaisilla harjoituksilla voi leukaongelmia (kuten narskuttelu) parantaa, sitä en usko että niillä merkittävää ulkonäköetua on. Mutta toisaalta, jos joku oikein kovasti uskoo muuttuneensa paremman näköiseksi ja itsetunto paranee sen ansiosta niin silloinhan se toimii 😁
Kyllä ihan muilla kehonosilla on merkitystä. En mä halua, että miehelläni on iso leuka, koska sitten myös mahdollinen tyttölapsemme olisi miehekäs ulkonäöltään. Koita päästä yli leukapakkomielteestä tai mene plastiikkakirurgille.
Siitä jatkuvasta purkan puremisesta ei ainakaan seuraa muu kuin se, että leuat kuluu ja lihakset väsyy, ei tee siis hyvää todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostuin mewingista, kiitos sinulle joka kerroit sen olemassaolosta:D nimittäin saattas auttaa kaksoileuan kanssa myös. Otan testiin:)
Kyllä! Mewing auttaa kiinteyttämään kaksoileukaa ja kalkkunahelttaa. Se lisäksi palauttaa pään oikeaan asentoon ja voi lievittää jännityspäänsärkyä ja helpottaa esim. sinusvaivoissa ja nenänkautta hengitystä. Jotkut ovat väittäneet että se tehoaa myös silmäpusseihin.
Pitkä lompakko on kyllä hyvä, en voi kieltää.