Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärpäsen tuhoaminen kotitekoisella liekinheittimellä kokemuksia?

Vierailija
06.09.2024 |

Deodorantti tai WD-40 purkista saa köyhän miehen liekinheittimen sytkärin avulla. Olen kokeillut kaikkea, kärpäslätkän nähdessään se piiloutuu. Olen kokeillut erilaisia ansoja, mm sokeripitoista mehua kippoon ja siihen hieman tiskiainetta. Olen päästänyt parvekkeeni ovesta jopa sisään hämähäkkejä, jotka vaikuttavat laiskoilta. Patsastelevat vain seinällä, mutteivat näytä saavan sitä kärpästä kiinni. Huomenna lähden kauppaan ja ostan purkin, sitten loppuu kärpäsen lento! Sika tulee juomaan pöydälleni jättämää olutta, jos käyn vessassa. Tulee syömään itselleni kokkaamia ruokia, jos silmä välttää. Illalla ja aamulla tulee käppäilemään iholleni, eikä jätä minua rauhaa. Mielestäni kärpäsen elävältä polttaminen on tässä tapauksessa jo oikeutettua! Palakoon helvetin tulessa se!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä suosittele. Ulkomailla osalla palaa sitten koko kämppä, uutisten mukaan. Mitä jos laitat verkot oveen ja ikkunaan. Lisäksi kärpäspaperia, lätkää, purkki, pahvi, haavi ja jotain.

Vierailija
2/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen armeijasta pöllittyä liekinheitintä kotitekoisen sijaan, nuo jälkimmäiset kun eivät ole kovin luotettavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapistooli kätevä, tyhjiltään posauttaa niin paine iskee ja tappaa, talossa ja puutarhassa.

Vierailija
4/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hae apua itsellesi. Luonto on tärkeätä kaikille elollisille. Jätä kaikki elolliset rauhaan, saat ehkä rauhan itsellesi.