Jos lentokentällä tulee kova kiire, turvatarkastusjonossa siirtyä kärkeen
Toki hyvä pahoitella tilannetta ja kiittää jonottajia.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, joustavuudella kukaan ei myöhästy lennolta.
Jokainen etuilemaan?!
ehei ei siinä voi etuilla siellä jonotetaa vaikka olis kiire näin se vaa on, lennoille pyrkivien kannattaa tulla niin ajoissa kentälle että kerkee mega ruuhkista viis lennolle, sanotaa et jos suositus on et tule 2h ennen lentoa viimestää kentälle nii fiksu veto on et tulee 5-6h ennen nii kerkee hyvin. Näin minä aina teen ja bingo monet mega ruuhkat kentällä kokenu ja 0 kertaa myöhästyny lennolta
Olipa taas harvinaisen paska aloitus.
Rys sät etuilee mutta nostan aina sellasen metelin että joutuvat siirtymään jonon päähän.
Tappituntumalla Ateenan helteessä seisoneena tietää saaneensa.
Kentälle pitää tulla riittävän ajoissa että ehtii koneeseen vaikka olisi ruuhkaa.
Minä olen kerran myöhästynyt lennolta pitkien jonojen takia ja kalliiksi tuli. Jos joku tulisi minulle hädissään ehdottamaan, että pääsisikö jonossa edelleni, ettei myöhästyisi, minä päästäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kentälle pitää tulla riittävän ajoissa että ehtii koneeseen vaikka olisi ruuhkaa.
Ja jos myöhästyy niin se on omaa syytä ja ihan oikein.
Jos on kova kiire, niin aina voi kysyä lupaa ohittaa jonossa.
Ohita vaan ja selitä samalla että mulla lähtee lento.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kerran myöhästynyt lennolta pitkien jonojen takia ja kalliiksi tuli. Jos joku tulisi minulle hädissään ehdottamaan, että pääsisikö jonossa edelleni, ettei myöhästyisi, minä päästäisin.
Ajattele, kun kaikki tekisivät niin, tulisivat liian myöhään kentälle ja lopulta ajoissa tulleet jonottajat myöhästyisivät.
Kiire ei ole oikeus etuilla, siä on ihan varmana kymmeniä muitakin keillä on kiire. Jos on oikeasti minuuteista kiinni voi kysyä henkilökunnalta apua, ehkä järjestyy ehkä ei (itellä kerran oli vaihdon yhteydessä kiire, kun eka lento oli pahasti myöhässä, niin henkilökunta päästi parempien matkustusluokkien jonoon).
Ei tarvitse olla täysi toope ja etuilla jonoissa edes luvan kanssa kun menee sinne kentälle ja turvatarkastukseen ajoissa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ohita vaan ja selitä samalla että mulla lähtee lento.
Eikö se lento ole lähdössä muillakin, vaikka ovatkin telleet ajoissa
Olimme myöhästyä lennolta koska taksikuski ei osannut ajaa lentokentälle. Lentokentällä virkailija neuvoi menemään jonon ohi. Jotkut matkustajat valittivat, mutta kerroin turvatarkastuksessa henkilökunnalle että meillä on lupa virkailijalta. Asia oli ok ja ehdimme lennolle.
Juuri näin, joustavuudella kukaan ei myöhästy lennolta.