Oletko laittanut vihaisia viestejä ihmisille?
Olen laittanut. Sukulaiseni haukkuivat minua syyttä suotta. Laitoin vihaiset viestit vuosien päästä. Muuten en voinut unohtaa asiaa.
Kommentit (9)
En. Ajattelen ettei hyödytä ketään ja mitään.
En. Aikuisen ihmisen pitää pystyä kommunikoimaan asiallisesti niin livenä kuin viestien välityksellä.
En ole mutta minun nimissäni on todennäköisesti laitettu! Vuosia ehkä? Ja ehkä myös jotain " rakkaus" viestejä aikaisemmin.
Jotkut ovat todella raukkamaisia!
Ja myös saunomiskuvia ja muuta roskaa.
Olen laittanut, ja sen lisäksi olen saanut myös neliraajaraivareita ja huutanut pää punaisena ihan livenä naamatusten.
Yleensä pyrin kommunikoimaan kasvoista kasvoihin, mutta kerran eräälle naiselle laitoin ääniviestin koska ei suostunut vastaamaan puhelimeen ja asuimme tosi kaukana toisistamme.
Hän oli puhunut minusta niin suurta potaskaa yhteisille tutuille että oli pakko antaa palaute. En haukkunut enkä sovannut, täysin asiallisesti esitin sen mitä sanottavaa oli. En tykkää pelata minkään lippujen ja lappujen kanssa tai muuten kiertotietä selvittää asioita, haliuan puhua suoraan ja kuulla mitä sanottavaa toisella on, jos mitään.
En. Jos olen vuosien aikana tuskastunut kaupan toimintaan että on ala-arvoista asiakkaille, sitten voi olla palaute. Yrittää asiallisesti, mutta voihan se kuulostaa oudolta jos sanoo että teillä muuten on sotkua tai tunkkaista, mikään ei meinaa toimia ja joku taas toimii. Miksi asiakkaiden pitää hoitaa asioita.
Ehkä ole, ehkä en. Sinähän et sillä tiedolla mitään tee.
En oo laittanu.