Nainen, merkittävin syy miksi haluat seksiä?
Olen itse miettinyt miksi seksi kiinnostaa minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen että mieheni herättää minussa seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkitykselliseksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksillisyyteen?
Kommentit (7)
Sitouttaakseni miehen suhteeseen. Onhan se myös miellyttävä harrastus.
Onhan tuo ukko niin vietävän seksikäs että himoitsen häntä jatkuvasti. Muita miehiä en. Olin 10 vuotta naimisissa enkä tainnut montaa kertaa haluta sitä miestä oikeasti.
Koska orgasmi on ihanin fyysinen tunne minkä tiedän, parempaa kuin hyvä ruoka, sauna ja urheilu jotka myös antavat minulle mielihyvää. Lisäksi seksi vain kiehtoo ja saan helposti ja nopeasti emätinorgasmeja
Jos puhutaan seksistä toisen ihmisen kanssa, niin haluan seksiä vain mieheni kanssa eli vastasin koska mies herättää halua. Jos juuri tuota miestä ei olisi, harrastaisin vain sooloseksiä.
Sikäli hassu kysymys, että sooloseksikin on seksiä. Haluan siis myös orgasmin ja siksi harrastan seksiä, joten mikä noista olisi oikea vaihtoehto, oikea mies vai seksuaalinen tyydytys ylipäätään?
Todennäköisesti en harrastaisi seksiä ollenkaan toisen ihmisen kanssa, jos ei tuota miestä olisi. Kun yksinään on parempi sitäkin harrastaa kuin alkaa uuden kanssa opetella enää.
Kun on kiimassa ,halua miehiä.