Kotona tehdyt vs kaupan leivonnaiset
Kummasta pidätte enemmän, kotona tehdyistä vai kaupan leivonnaisista? Pystyykö joku teistä syömään vain yhtä näistä?
Kaupan leivonnaisilla tarkoitan kaikkia pakattuja leivonnaisia, paistopisteen leivonnaisia sekä leipomoissa myytäviä leivonnaisia.
Kommentit (9)
Ehdottomasti kotona tehdyt. Valmis tuotteet maistuu "eineksiltä". Ja ne onkin usein täynnä jotain säilöntä-, stabilointi,- ja väriaineita.
Itsetehdyt ovat parempia.
Paistopisteestä saa kyllä tosi hyviä. Pakastealtaastakin ihan ok.
Ja kaikkea ei jaksa itse leipoa.
Kaupan. En tykkää kokkaamisesta enkä leipomisesta.
Enimmäkseen leivon itse mutta joskus ostan esim. kermaviinerin.
Fasun munkit on ihan ylivetoja. En oo ite leiponut varmaan 3 vuoteen. Kaupasta saa kaikkea niin kätevästi eikä hintakaan oo kauhea.
Makeat on yleensä parempia itse tehden, suolaisissa riippuu ihan mitä tekee.
Riippuu tuotteesta. Konditorian leivonnaista ei voi verrata kaupan leivonnaiseen, joten en ihan ymmärträ kun lajittelet ne samaan kategoriaan.
Kaupassa on muutama herkkutuote, konditoriassa/kahvilassa lähes kaikki on herkullista. Kotona teen ne leivonnaiset, jotka osaan tehdä ja ne on herkullisia.
No en osaa itse tehdä mitään macaronseja enkä jaksa näpertää jotain leivonnaisiakaan vaan helpompi ottaa kaupan hyllystä haluamansa.
Joskus innostun leipomaan pellillisen vaikka mokkapaloja tai porkkanakakkua mutta melkein siinä se on omat leivonnat. Mutta silti himoitsee joskus vaikka toffeemunkkeja.