Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko gynekologit usein töykeitä?

Vierailija
04.09.2024 |

G

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tai hiljaisia. Ehkä keskittyvät asiaan. Mutta jos sohlaavat ylimääräistä niin vähän voi ihmetellä. Esimerkiksi asiakkaalle ei ole pakko näyttää livenä ultraa että kato kato tai tökätä sormia sinne, usein on ne vempeleet.

Vierailija
2/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ne, joilla itse olen käynyt. Tosi mukavia. Ja oon lopulta löytänyt kotiseudultani mahtavan gynen, jolla voi tulevina vuosina käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän elämäni varrella törmännyt kahteen töykeään ja tahallisen kovakouraiseen gynekologiin. Molemmat olivat naisia, toinen ihan nuori ja toinen tosi vanha. Kaikki muut kohtaamani (1 nainen, ainakin 3 miestä) olleet todella ystävällisiä. Voiko tehdä johtopäätöksiä? 

Vierailija
4/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen kummempia kuin lääkärit yleensä. 

Vierailija
5/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän elämäni varrella törmännyt kahteen töykeään ja tahallisen kovakouraiseen gynekologiin. Molemmat olivat naisia, toinen ihan nuori ja toinen tosi vanha. Kaikki muut kohtaamani (1 nainen, ainakin 3 miestä) olleet todella ystävällisiä. Voiko tehdä johtopäätöksiä? 

Olen yllättynyt tästä. Minun pitkän elämäni varrella ainoat gynet, jotka ovat esim. lämmittäneet hieman instrumenttia etukäteen ja olleet muutenkin varovaisia sen kanssa, ovat olleet naisia. 

Vierailija
6/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisille potilaille saattavat olla.

Vierailija
7/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo töykeitä, mutta usein ovat varmaan lesboja- ei normaali nainen opiskele gyneksi.

Vierailija
8/8 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia kuten muitakin lääkäreitä. Minulla on ollut 3 eri gyneä ja kaikki erilaisia. Yksi aika rohkeanreipas, ihan OK, toinen hiljainen hissukka (puhu kovempaa ja selvempää) ja yksi aivan kauhea sähläri, ihan kammottava kokemus.