Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö suihkussa salilla vai vasta kotona?

Vierailija
04.09.2024 |

Minä kävin nuorena myöhään salilla ja kävin sen jälkeen saunassakin.

Nyt keski-ikäisenä käyn aamulla varhain ja häivyn sieltä äkkiä ja käyn suihkussa vasta kotona. En halua viettää siellä ylimääräistä aikaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut siinä tilanteessa missä menin varatulle ajalle kauneushoitolaan odottamaan aikaa. Kun edellinen asiakas tuli ulos huoneesta mennen maksamaan tiskille, aulaan levisi aivan järkyttävä hien/parfyymin sekalainen haju. Nainen maksoi käyntinsä ja minä mietin pidättelenkö hengitystä. Ei ollut vaikea arvata, että nainen oli tullut suoraan jostain salilta/tanssitunnilta tms. koska hänellä edelleen oli salivaatteet päällä ja urheilukassi.

Kun asiakas lähti, omistaja hymyili ja pyysi odottamaan samalla, kun avasi aulan ulko-oven ja toisessa huoneessa ikkunan auki ja ihanan raitis ilma alkoi lievittää tuota hien hajua mikä naisen jälkeen jäi. Näin kuinka työntekijä toisessa huoneessa sitten desinfioi tuolin ja vaihtoi huovan ja pääsin sisään samalla kun hän sulki ulko-oven. Ikkuna oli auki koko tuon ajan, onneksi. 

Jos on käynyt suihkussa ja laittanut puhtaat samana päivänä ja käynyt salilla, ei välttämättä haise niin paljon. Mutta on näitä ei-saunakansaa jotka vaan lisää hajustetta, eikä pese kamppeita. Joidenkin hiuksetkin voi löyhkätä jollei jostain syystä pese päivittäin. 

Vierailija
42/43 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja suihku salilla. Saa käydä rauhassa ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, koska sali on väestönsuojassa jossa ei ole suihkua käytettävissä.