Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkoholisti ja uskon Jeesukseen

Vierailija
04.09.2024 |

Jeesus tosin aina kieltää juomasta mutta join taas aamupalaksi kello 05-            07 kaljaaa 6 kaljaa koska olin niitä ostanut eilen

yleensä kestä 3 päivää tai jopa viikon sitten tähän työttömän paskaaan elämään tule niin suuri paine ja tylsyys että ostan kaljaa

ei ole lääkettä tähän koska rukous ei muuta mitään, pitäs olla tekemistä esimerkiski orpojen auttamista Aasiassa

ja kuolla itselleen, mutta ei ole yhteyttä

juon ja en juo sitä se on

tv Puli-Mika

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin en jaksa edes peljätä helvettiä mulla on uskovia kavereita jotka aina lankeaa samaan soossiin, kaljaan. 

1kor 3 

11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,

13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.

14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;

15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

Vierailija
2/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kaivoon hìhhuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. en ole mistään alkoholistiperheestä, isä oli pappi ja äiti opettaja. veli oli pappina ja sisko on ylilääkäri ja itsellä on 2 yliopistotutkintoa, en vaan löydä paikkaani tässä maailmassa ja yhteiskunnassa . mutta adhd mulla on koko ajan hermostuttaa ja ei osaa kuin rukoilla 

Vierailija
4/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Aivan varmasti tiedät että alkoholin suurkulutus näkyy naamarissasi.

Vierailija
5/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei Jeesus ja usko ole automaatti joka pelastaa ihmisen tekemästä hölmöyttä. Mutta armo tarkoittaa sitä, että olet pelastettu ja rakastettu kaikkine heikkouksinesi. Siihen ei vaikuta mitkään tutkinnot, äidit, isät ja heidän statuksensa jne.

Tsemppiä!