Osaiisko joku neuvoa kännykästä... laturi??
Olen ostamassa älypuhelinta jossa sanotaan että paketisssa ei mukana laturia. Kännykän sivuilla lukee " lataaminen helppoa 35 W turbolatauksen ansiosta". Pitääkö tuohon siis ostaa joku erillinen turbolaturi vaikka kotona on jo latureita??
Kommentit (9)
Voit ladata hitaasti laturilla jossa on USB C liitin. Suosittelen turbolaturia, tekee elämästä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit ladata hitaasti laturilla jossa on USB C liitin. Suosittelen turbolaturia, tekee elämästä helpompaa.
No en ole koskaan tarvinnut mitään turbolatureita :D
Jos sulla on vaikka läppäri, jonka laturissa on usb-c -liitin, niin voit ladata sillä. Se kännykkä osaa sanoa sille laturille, että voin ottaa vastaan vaan 35W ja sitten se latautuu sen mukaan.
Jos sulla ei ole mitään tietokoneen laturia, niin kyllä sillä vanhallakin laturilla lataa, se vaan kestää kauemmin. Mutta jos et ole mikään kännykän himokäyttäjä, joka on koko ajan liikenteessä ja joutuu latailemaan kesken päivän, niin eihän tuo mikään ongelma ole.
Mikä tahansa USB-laturi kelpaa minkä tahansa USB-laitteen lataamiseen.
Jos ostat laturin joka tukee oman kännykkäsi käyttämää latausstandardia (niitä on useita, esim. Qualcomm Quick Charge 3.0), niin sellaisella kännykkä latautuu kaikkein nopeiten. Mutta jos lataamisella ei ole kiire, niin silloin siitä ei tarvitse välittää vaan mikä tahansa laturi on ok.
Vierailija kirjoitti:
googleta usb c
Niin mulla on ihan normi latureita joissa on tuo USB c ja ne käy. Mutta tuo vaan hämäs tuo teksti että tarvis jonkun turbolaturin. Miten nopeasti nuo turbolaturit muuten lataa, en ole sellaista koskaan omistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googleta usb c
Niin mulla on ihan normi latureita joissa on tuo USB c ja ne käy. Mutta tuo vaan hämäs tuo teksti että tarvis jonkun turbolaturin. Miten nopeasti nuo turbolaturit muuten lataa, en ole sellaista koskaan omistanut.
Riippuu laturista, laitteesta ja kaapelista mitä latausnopeutta se tukee. Hitaimman mukaan menee.
Siinä on siis USB C portti