Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko sun puoliso ulkonäköäsi?

Vierailija
03.09.2024 |

Vaikka tasan tiedät että ne kehut ei voi pitää paikkaansa?

Ollaan 40v ja puoliso on alkanu hokemaan, miten oonkuin  joku babyface, näytän kuulema välillä ihan joltain 16v, ja hän on itekki ihmetellyt asiaa. 

No, voin sanoa ettei ole mitenkään mahdollista, koska nään peilistä kyllä miltä näytän. Ja peili kertoo, etten näytä mitenkään 16v.

Hän yrittää myös etten meikkaisi. Hän mm. kun aloin laittaa itteäni, tokaisi, mihin noin  kaunis tyttö meikkiä tarvii.

Ja edelleen, en ole kaunis ilman meikkiä. Kaukana siitä, joten miksi pitää valehdella?

Olen itseasiassa keskivertoa rumempi, joten tuollaiset kehumiset on vain vittuilua päin näköä.  Mun meikkaamiseen, pukeutumiseen ym ei puutu edes aviopuoliso. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kontrolloimisena tuota, että yritetään puhua ettei toinen laittaisi itseään, vaan pysyy rumana.

Puoliso kehuu sen takia, että tietää olevansa paremman näköinen eikä sitä haittaa jos toinen kulkee rumana vierellä. Silloin saa enemmän  katseita vastakkaiselta sukupuolelta. Toista ei kukaan vilkasekkaan. Tai no ehkä vilkasee ja ihmettelee mielessään miten joku voi olla noin ruma. Ja miten noin komea mies voi olla ruman muijan kaa. 

Ei kyllä mies haluaa naisensa olevan mahdollisimman kaunis. Mies haluaa esitellä kaunista naistaan ylpeänä. Se on noloa jos on ruma vaimo, vaikka mies itse olisikin komea.

Vierailija
22/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kumpikaan kehu toistensa ulkonäköä. Tuntuisi aika kiusalliselta. Enkä usko, että alunperinkään kumpikaan rakastui toisen ulkonäköön. Toki ihan riittävän nätteinä/komeina pidimme toisiamme.

Muuten kyllä kehumme ja kiittelemme.

Meillä sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, ei ole koskaan kehunut

Vierailija
24/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa sitten olin vähän tavallista pyöreämmässä kunnossa, kehui että onpa ihanasti nyt kurvia ja pyllyä. En oikein viihtynyt niin laihdutin kiloja pois, kehui että onpa rouva timminä.

Ihan ok:lta näytän omastakin mielestä mutta en miltään missiltä, silti mies sanoo aina, ettei voi mitään sille että hänellä on maailman kaunein nainen <3. 

Rakkaus kaunistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi