Kehuuko sun puoliso ulkonäköäsi?
Vaikka tasan tiedät että ne kehut ei voi pitää paikkaansa?
Ollaan 40v ja puoliso on alkanu hokemaan, miten oonkuin joku babyface, näytän kuulema välillä ihan joltain 16v, ja hän on itekki ihmetellyt asiaa.
No, voin sanoa ettei ole mitenkään mahdollista, koska nään peilistä kyllä miltä näytän. Ja peili kertoo, etten näytä mitenkään 16v.
Hän yrittää myös etten meikkaisi. Hän mm. kun aloin laittaa itteäni, tokaisi, mihin noin kaunis tyttö meikkiä tarvii.
Ja edelleen, en ole kaunis ilman meikkiä. Kaukana siitä, joten miksi pitää valehdella?
Olen itseasiassa keskivertoa rumempi, joten tuollaiset kehumiset on vain vittuilua päin näköä. Mun meikkaamiseen, pukeutumiseen ym ei puutu edes aviopuoliso.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kumpikaan kehu toistensa ulkonäköä. Tuntuisi aika kiusalliselta. Enkä usko, että alunperinkään kumpikaan rakastui toisen ulkonäköön. Toki ihan riittävän nätteinä/komeina pidimme toisiamme.
Muuten kyllä kehumme ja kiittelemme.
Meillä sama
Jonkin aikaa sitten olin vähän tavallista pyöreämmässä kunnossa, kehui että onpa ihanasti nyt kurvia ja pyllyä. En oikein viihtynyt niin laihdutin kiloja pois, kehui että onpa rouva timminä.
Ihan ok:lta näytän omastakin mielestä mutta en miltään missiltä, silti mies sanoo aina, ettei voi mitään sille että hänellä on maailman kaunein nainen <3.
Rakkaus kaunistaa.
Ei kyllä mies haluaa naisensa olevan mahdollisimman kaunis. Mies haluaa esitellä kaunista naistaan ylpeänä. Se on noloa jos on ruma vaimo, vaikka mies itse olisikin komea.