Tähtiarpa
Onnenarpa muutti nimensä. Onkohan samat soittajat kuitenkin😁
Katso lähetysajat : Tähtiarpa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1053)
Olis pitänyt tosiaankin Porvoo kirjoitaa tauluun ja ruksata yli kun oli väärä vastaus kun kysyttiin kahden 2oon kaupunkia soittaja vastasi Porvoo... .....sas nähdä hyväksytäänkö vastaukseksi 3 oon Porvoo .....kyllä niinhän siinä kävi :(:(:(
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt tosiaankin Porvoo kirjoitaa tauluun ja ruksata yli kun oli väärä vastaus kun kysyttiin kahden 2oon kaupunkia soittaja vastasi Porvoo... .....sas nähdä hyväksytäänkö vastaukseksi 3 oon Porvoo .....kyllä niinhän siinä kävi :(:(:(
Juu, kaikki sanotut pitäisi kirjoittaa tauluun koska oli samaa tehtävää ja olisi lopetettu tehtävä kahteen O kirjaimeen . Kuitenkin taas tämä kirjekuori tehtävä yhtä arvailua , arvaispa joku nyt heti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt Porvoo kirjoittaa tauluun ja ruksata..
Voi V---ttu taas rikottiin arpajaislakia hyväksyttiin vastaukseksi sana PORVOO joka oli jo vastattu onnenarpa ohjelma eduskunnan oikeusasiamiehelle eiköhän huijaaminen loppu.
Kirjaimista vain Q, W, X, Z, Å puutuu. Missähän suomalaisessa kaupungissa on edellisiä kirjaimia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki sanotut pitäisi kirjoittaa tauluun koska oli samaa tehtävää ja olisi lopetettu tehtävä kahteen O kirjaimeen . Kuitenkin taas tämä kirjekuori tehtävä yhtä arvailua , arvaispa joku nyt heti oikein.
No mikä kaupunki oli kirjekuoressa? En voinut katsoa kuin alusta pätkän.
Mitä pelleilyä tuolla on? Soittivat ihmiselle jolla ei ollut hajuakaan mistä on kyse? Eli ei ollut osallistunut edes.
Jonkun pitäis nauhoittaa tämä ohjelma ja näyttää se sitten Katrielle, että se kuulis miltä kuulostaa. Nyt tai ei koskaan äkkiä. Sais sitten itekkin tietää miten ärsyttävää tuo hokeminen on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelleilyä tuolla on? Soittivat ihmiselle jolla ei ollut hajuakaan mistä on kyse? Eli ei ollut osallistunut edes.
Tarkotuksella muka huijaussoitto, jotta joku alkais soittaa.
Juontaja hokee että " yksi väärä vastaus" Eihän soittaja todellakaan tiennyt edes mistä on kysymys. Siis soittaja Ei vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katrie Onlyfansissa???
Katriella ja miehellään ulosotossa kymppitonneja. Silti häät oli prameasti Kämpissä. Kaksi lasta, keille ovatkaan. Miehen ulosottorekisteri on 10- sivuinen😂
Ja tämä vaikuttaa sinun elämääsi millä lailla??
Tuskin vaikuttaa kenenkään sivullisen elämään, mutta jostain syystä noista uutisoidaan mediassa. Seiskassa taisi olla juttua muinoin, n 60 tonnia ulosotossa.
Onneks Janne ei oo enää juontamassa. Huh!
On kyllä tyhmä juontaja kun ei tiedä yhtäkään kun 5 kaupunkia haetaan :).) samat taulut pyörii viikosta/kuukaudesta toiseen,johan ne muistaa jo ulkoa ....eläkeläisiä huiputetaan lapsellisilla kilpailulla ...jauhetaan samaa päivästä toiseen :(:(
Järkeä tuohon juontajan pukeutumiseen ei suoraan lähetykseen tulla yöasu päällä hurraa Seijalta saatiin huijattua soittorahat soitti kolme kertaa eikä tiennyt vastauksia eiköhän ala pikku hiljaa oppia.
Ei voi löytyä surkeampaa juontajaa kuin tuo Katrie!
Vierailija kirjoitti:
Järkeä tuohon juontajan pukeutumiseen ei suoraan lähetykseen tulla yöasu päällä hurraa Seijalta saatiin huijattua soittorahat soitti kolme kertaa eikä tiennyt vastauksia eiköhän ala pikku hiljaa oppia.
Eikös se ollut sanotaanpa vaikka Pirjo joka soitti kolme kertaa eikä tiennyt kaupunkeja.
Onko Katrie Onlyfansissa???