Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä tai oletko itse ihminen, joka epäonnistuu "kaikessa"?

Vierailija
02.09.2024 |

Millaisia vastoinkäymisiä siis ollut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä ole, mutta se mikä minua ärsyttää on tämä suomalsten itseään mollaava ja vihaava  luonne.

Nytkin pitäisi alkaa  esitellä miten epäonnistunut on, tai miten epäonnistuneita ihmisiä tuntee!

Missään nimessä ei käännetä fokusta siihen, missä on onnistunut, mikä on mennyt hyvin, mistä on iloinen. Eipä tietenkään kun se täytyy väkisin kääntää negatiiviseski vaikka ajattelemalla että ei tämä kuitankaan kauaa kestä.  Kohta taas epäonnistun. Ei kannata edes yrittää.

On suorastaan vaarallista pitää jostain asiasta itsessään.  Tai olla iloinen onnistumisesta (joka käännetää taitavasti negatiiviseski).  Miten kansanluonne voikaan olla noin kamala!  En asu Suomessa mutta olen siellä syntynyt joten tuttua on tuo ja aina yhtä paljon ärsyttänyt.  Monta kertaa tehnyt mieli antaa kunnon potku pesuuksille.

Vierailija
2/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa onnistuminen on sitä, että ryhtyy töihin / perustaa yrityksen ja onnistuu kuppaamaan mahdollisimman paljon veronmaksajien rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enkä ole, mutta se mikä minua ärsyttää on tämä suomalsten itseään mollaava ja vihaava  luonne.

Nytkin pitäisi alkaa  esitellä miten epäonnistunut on, tai miten epäonnistuneita ihmisiä tuntee!

Missään nimessä ei käännetä fokusta siihen, missä on onnistunut, mikä on mennyt hyvin, mistä on iloinen. Eipä tietenkään kun se täytyy väkisin kääntää negatiiviseski vaikka ajattelemalla että ei tämä kuitankaan kauaa kestä.  Kohta taas epäonnistun. Ei kannata edes yrittää.

On suorastaan vaarallista pitää jostain asiasta itsessään.  Tai olla iloinen onnistumisesta (joka käännetää taitavasti negatiiviseski).  Miten kansanluonne voikaan olla noin kamala!  En asu Suomessa mutta olen siellä syntynyt joten tuttua on tuo ja aina yhtä paljon ärsyttänyt.  Monta kertaa tehnyt mieli antaa kunnon potku pesuuksille.

Iloista onnistujaa pidetään helposti koppavana ja ärsyttävänä. Parempi on olla hiljaa, niin ei herätä kateutta.

Paitsi ettei hiljaisuuttakaan pidetä enää hyvänä asiana.

Vierailija
4/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus epäonnistunut kaikessa. Ja on ollut aikoja jolloin olen onnistunut kaikessa. Koen että onnistuakseen pitää olla henkisesti ja fyysisesti kaikin mahdollisin tavoin oikein suuntautunut.

Vierailija
5/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäonnistun kaikessa. En pääse töihin, en löydä parisuhdetta, menetin terveyteni, rikon kaiken mihin kosken, kohellan ja sähellän. Jos jotain yritän, niin se tuomitaan epäonnistumaan ja yleensä näitä vastoinkäymisiä rysäytetään niskaan useampi kerralla.

Vierailija
6/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisi kertaa viidentoista vuoden aikana lääkärin asioilla. Neljä kertaa tapahtunut hoitovirhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi