Olisko Suomessa jossakin päin
sellaista rauhallista taajamaa, jossa ihmiset antavat toistensa olla? Kukaan ei soittais päätään, kukaan aikuiseksi kasvanut ei käyttäytyis lapsellisen älyttömällä tavalla ja nuoremmatkin jättäisivät piinaamatta muita ihmisiä? Onko? Kertokaa, mä haluan lähteä sinne sitte...
Mä en kestä tätä läpi älytöntä seutukuntaa... Aivan täysin älytöntä touhua aikuisiltakin, saati sitten alaikäisiltä joita ohjaavat tietty aikuistensa puheet ja tekemiset.
Just nyt.... Oli taas toi naapurin muija tässä kerrostalossa, joka halusi tiedottaa mulle että hänpä se lähtee taas tienaamaan töihin... Siis, aikuinen ihminen on niin lapsellinen että länkyttää tuota... ja se sen työ... no... jätetään sanomatta. Mutta pitää nyt sitten kaiketi ymmärtää, että ei sillä ihmisellä sitten mitään muuta itsessään ole, millä se vois niin kuin kokea tyydytystä tai mitä se nyt sitten tuosta touhustaan saakaan.
Siis mua niin kuin rasittaa toi sen typeryys..... Sen typeryys, ja mitä kaikkea herjaa se on tänne päin säätänyt, mitä kaikkea siitä lähtien kun sen täällä ekan kerran bongasin... Mä en edes tiennyt ennen kuin vasta muutaman viikon päästä, että sellainen eukko asuu tossa mun seinänaapurina. Ja ekasta kohtaamisesta lähtien, sen puolelta se kaikkinainen älyttömyys on alkanut.... Röyh, röyh, kaljalta löyhkäten se siinä tuli vastaan...
Anteeksi, onko normaalia käytöstä joltakulta joka on - mitä lie ikäinen - kuitenkin lähempänä eläkeikää tai jo eläkeiässä, mut käy siis töissä, ja lienee sen tyypin eka työ... mitä ikinä on tehnyt... eläkeiässä löytynyt varmaankin jonkun avustuksella.