Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytäisin analyysia työkaverin toimintaan?

Vierailija
01.09.2024 |

Olin parisen viikkoa pitkällä saikulla ja työkaveri joka sattuu olemaan mies lähetti minulle ruusukimpun kotiini ja mukana oli toivotus pikaisesta paranemisesta ja etten huolehtisi töistä, koska hän ilmoitti haluavansa hoitaa myös minun vastuutehtävät. Mies ei ole pomoni eikä mitenkään ylempänä, mutta tämä yllätti minut täysin. Tällä viikolla palasin takaisin töihin, niin sain toisen kukkalähetyksen työpaikalle ja samaiselta mieheltä ja tällä kertaa mukana oli viesti, jossa kehotettiin minun ottavan rennosti ja tsemppasi samalla minut tervetuloa takaisin töihin. Kukista pidin paljon mutta en saamastani huomiosta jota sain runsaasti työyhteisössä ja hetihän alettiin utelemaan kuka kukat on lähettänyt. En kertonut, koska mies pyysi sähköpostitse etten kertoisi. En ollut ikinä aiemmin saanut kukkia miehiltä, mutta nyt olen tilanteessa jossa en osaa lukea. Mitä tämä on?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttista rakkautta. Ootko sinkku? Vanhapiika?

Kuule iske kiinni siihen mieheen. Suutele tulisesti. Aivan ihanaa, että joku on vihdoin rakastunut sinuun. Eikö sinunkin ole aika jo saada elämässäsi rakkautta ja ruusuja!

Olen sinkku, mutta en ole puhunut asiasta työpaikalla.

Vierailija
22/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme valmiina / valppaana analyysimme ja keittiöpsykologian kanssa palstalla. Tuosta voi saada kaksi eri käsitystä tai oikeastaan kolme. Mikä niistä on oikea vai joku ihan muu.

1. Mies on kiltti, piristävä ja huolehtiva luonne. Haluaa antaa hyvän kuvan itsestään. Välittää sinusta työkaverina ja haluaa piristää koska olit -pitkällä- sairaslomalla. Oli huolissaan vähän? Haluaa että muilla on hyvä olo ja on terve.

2. Mies pyrkii suosioon ja on kiinnostunut parisuhteeseen saakka. Hieman "kiusalliset" kukkalähetykset, vaikka ruusu on aivan ihana kukka. Ihailija. Jää hämmennys sulle?

3. Mies pyrkii sänkyyn. Vaimo kotona. Pelimies. Kukkia tietenkin. Onko kirvoja tai piikkejä niissä? Jos ei ole kirvoja se on hyvä merkki.

4. Firman piikkiin. Osa kukista on yrityksen puolelta, vaikka mies tilasi? Tai mies haluaa näyttää että on rahaa lompakossa.

5. Jokin selitys. Ehkä emme tajua jotain miehistä?

Helkkari mikä syväanalyysi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helkkari mikä syväanalyysi. :D"

Kiitos, kiitos. 

Vierailija
24/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vetoa että kaverilla on kellarissaan tai mökillään lukittava ja äänieristetty tyrmä. 

Keväällä ennen palaveria kahvihuonekeskustelun aiheena oli kesäloma ja kesämökille meno, mutta mies sanoi ettei hän ole mökki-ihminen eikä halua omistaa kesämökkiä. Harvoin mies osallistuu automaattisesti työpaikan kahvihuonekeskusteluihin, mutta tuolloin vastasi kohteliaasti kysyttäessä.

Vierailija
25/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää susta :-)

M39

Vierailija
26/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut sinuun ja haluaa näin mielestään herrasmiesmäisesti osoittaa sen.

Ei ole modernia herrasmiesmäisyyttä. Outoa.  Kysy selitystä miksi noin. 

Vierailija
27/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että hae lähestymiskieltoa ja hanki kaasuase.

Naisena sanoisin aivan samoin!

Vierailija
28/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa tehdään noin ja leffoissa naiset tykkää siitä. Jannu varmaan ajattelee että elämä on kuin leffa.

Vierailija
29/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modernia? En minä ole ap, mutta ap itse voi kysyä mieheltä asiasta.

Vierailija
30/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauhean herrasmiesmäistä saattaa toista (epätoivotun) huomion keskipisteeksi lähettelemällä kukkakimppuja joita työkaverit arvuuttelevat. Diskreetisti pitäisi osoittaa kiinnostus. 

Vierailija
31/34 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme valmiina / valppaana analyysimme ja keittiöpsykologian kanssa palstalla. Tuosta voi saada kaksi eri käsitystä tai oikeastaan kolme. Mikä niistä on oikea vai joku ihan muu.

1. Mies on kiltti, piristävä ja huolehtiva luonne. Haluaa antaa hyvän kuvan itsestään. Välittää sinusta työkaverina ja haluaa piristää koska olit -pitkällä- sairaslomalla. Oli huolissaan vähän? Haluaa että muilla on hyvä olo ja on terve.

2. Mies pyrkii suosioon ja on kiinnostunut parisuhteeseen saakka. Hieman "kiusalliset" kukkalähetykset, vaikka ruusu on aivan ihana kukka. Ihailija. Jää hämmennys sulle?

3. Mies pyrkii sänkyyn. Vaimo kotona. Pelimies. Kukkia tietenkin. Onko kirvoja tai piikkejä niissä? Jos ei ole kirvoja se on hyvä merkki.

4. Firman piikkiin. Osa kukista on yrityksen puolelta, vaikka mies tilasi? Tai mies haluaa näyttää että on rahaa lompakossa.

5. Jokin selitys. Ehkä emme tajua jotain miehistä?

Arvon kollega! Voitko täsmentää, mitä tarkoittaa, jos ruusuissa on kirvoja? Symbolisoiko ne henkilön petollista luonnetta? 

Vierailija
32/34 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies homo? Teatraalinen ja tunteellinen.

Jos hän pitää sinusta paljon. Ei välttämättä romanttisessa mielessä.

Tai on kokematon naisten lähestymisessä ja on ottanut oppia romanttisista elokuvista.

Vierailija
33/34 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö asia?

Vierailija
34/34 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisikö asia?